کد خبر : 1556931 | 05 مهر 1397 ساعت 12:58 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد: یکی از بهترین گلهایم را به لیورپول زدم

ادن هازارد گل خود در دقایق پایانی بازی این تیم مقابل لیورپول در جام کارابائو را یکی از بهترین گلهای دوران فوتبال خود خواند و گفت قصد دارد روز شنبه بار دیگر برای چلسی گلزنی کند.

هازارد: یکی از بهترین گلهایم را به لیورپول زدم

به گزارش "ورزش سه"، جیان‌فرانکو زولا دستیار مائوریسو ساری سرمربی چلسی در کنفرانس خبری بعد از بازی چلسی- لیورپول، هازارد را یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا خواند. چلسی و لیورپول روز شنبه بار دیگر این بار در چهارچوب لیگ برتر به مصاف هم می‌روند و هازارد امیدوار است در آن بازی هم مثل بازی چهارشنبه‌ی دو تیم بتواند عامل موثر در پیروزی آبی‌های شهر لندن باشد.


 
هازارد در این باره گفت:" آن گل برای من خیلی خاص بود. بازی کردن در زمین لیورپول همیشه دشوار است. برای همین است که این پیروزی برای ما اهمیت زیادی دارد. روی نیمکت که نشسته بودم با انگولو کانته که صحبت می‌کردم به من گفت که نمی‌خواهد بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. بنابراین، تنها گزینه‌ی من گل زدن بود. وقتی وارد زمین شدم تمام سعی‌ام را کردم تا کار قبل از سوت پایان 90 دقیقه تمام شود. بازی روز شنبه با لیورپول به نظرم از این هم مهمتر است. نمی‌دانم گل امروز می‌تواند جزو پنج گل برتر من باشد ولی شک ندارم که یکی از بهترین گلهای فوتبالم است چون در مقابل لیورپول به ثمر رسیده".

 

زولا هم بعد از بازی درباره‌ی درخشش هازارد گفت:" ادن یکی از بهترین فوتبالیست‌های اروپا و دنیا است. گلی که او امروز زد این را ثابت کرد. هازارد روز به روز بهتر و بهتر می‌شود و در حال حاضر در مسیر پیشرفت و رسیدن به موفقیت‌های بیشتر قرار دارد".

 

درحالیکه بازیکنان چلسی از پیروزی خود در انفیلد بسیار  شاد و خوشحال بودند، یورگن کلوپ به دلیل مردود اعلام نشدن گل تساوی چلسی از طرف داور خشمگین بود. گل تساوی‌بخش امرسون بعد از آن بدست آمد که داور صحنه‌ی یک خطا را با استفاده از تکنولوژی VAR بررسی کرد و حکم به یک ضربه‌ی آزاد به نفع چلسی داد. اما کلوپ معتقد بود که تیم داوری قبل از صحنه‌ی گل دچار اشتباه شده است.

 

کلوپ گفت:" به نظر من اصلاً خطایی در کار نبود که ضربه‌ی آزاد به نفع چلسی گرفته شود. او توپ را بدست آورد و افتاد. این اتفاق‌ها در فوتبال عادی است. بازیکنان دائماً با بدن و دست و پا با هم برخورد می‌کنند ولی هیچکدام از این برخوردها خطا نیست".

 

دیدگاه‌ها