کد خبر : 1557059 | 05 مهر 1397 ساعت 20:51 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

حاجی بیگی: هواداران لذت نبردند

دربی هشتاد و هشت تماشاگرپسند نبود

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید این بازی برای هواداران حاضر در ورزشگاه دلچسب نبود.

دربی هشتاد و هشت تماشاگرپسند نبود

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حاجی بیگی پس از دیدار دربی در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت. او درباره این دیدار گفت: بازی تماشاگرپسند نبود . یک بازی عادی بود که به گونه ای برگزار می شد که هواداران هم لذت ببرند اما این اتفاق نیفتاد. اما بهرحال دوستان زحمت کشیدند و سعی کردند با تمام توان در زمین حضور پیدا کنند. بهرحال به نظر می رسد هواداران زیاد راضی به نظر نمی رسند.


او ادامه داد: همه نگرانی من این بود که بازیکنان مصدوم شوند. بهرحال شرایط سختی بود . آقای ماهینی قبلا هم کمی مصدومیت داشت اما با رشادت توانست خود را به این بازی برساند که حالا باید ببینیم چه اتفاقی برای او خواهد افتاد. به غیر از او، خداراشکر بازیکن دیگری مصدوم نشد و فکر نمی کنم مشکل خاصی برای بازی پیش رو داشته باشیم.


عضو هیات مدیره پرسپولیسی ها در ادامه گفت: باید از هواداران پرسپولیس تشکر کنم. هم متانت زیادی از خود به خرج دادند و هم حضور چشمگیری داشتند. با توجه به اینکه ما میهمان بودیم فکر می کنم هواداران پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند. آنها همیشه به تیم کمک می کنند.


او در مورد داوری دیدار گفت: آقای فغانی حتما از داوران بزرگ فوتبال دنیا محسوب می شوند. در قضاوت او چالشی وجود نداشت و از او بابت این قضاوت ممنونیم.


حاجی بیگی درباره مسائل مالی پرسپولیسی ها نیز گفت: پاداش بازیکنان کمی شارژ شد. از نظر دلاری مشکل برای تسویه حساب برانکو خواهیم داشت اما دوستان در بانک مرکزی قول همکاری دادند و از طرفی وزیر هم عنوان کرده در این شرایط به دنبال راهکار مناسب است.

دیدگاه‌ها