کد خبر : 1557202 | 06 مهر 1397 ساعت 13:41 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم مصدومان ما به بازی برگشت در تهران برسند

پریرا: آماده بازی با پرسپولیس هستیم

رقیب قطری پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شب گذشته به برد پرگل دیگری دست یافت تا با تثبیت صدرنشینی و در بهترین فرم ممکن آماه میزبانی از قهرمان ایران شود.

پریرا: آماده بازی با پرسپولیس هستیم 

به گزارش "ورزش سه"، السد موفق شد در بازی با القطر در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر به برد پرگل 5-1 برسد تا همچنان روند شکست ناپذیری و یکه تازی خود در این رقابت ها را حفظ کند. نتیجه ای که بیشتر از همه سرمربی پرتغالی را خشنود کرد تا در آستانه بازی مهم آسیایی مقابل قهرمان ایران از شرایط تیمش راضی باشد.


اوسوالدو پریرا در پایان این بازی گفت:« نتیجه فوق العاده ای بود. از نتیجه مهم تر برای من نمایشی بود که بازیکنان ارائه دادند و نشان دادند هنوز جاه طلبی های زیادی دارند و هر هفته بهتر از هفته قبل به میدان می روند. با وجود شرایط جوی حاکم بر بازی و شرجی بودن هوا بازیکنان از نظر قدرت بدنی خوب ظاهر شدند و مستحق چنین بردی بودیم».


او ادامه داد:« ما آن چه می خواستیم را با شایستگی به دست آوردیم. حتی در روزی که مصدومان زیادی داشتیم سایر بازیکنان به نحو احسن از عهده وظایف شان برآمدند تا من دیگر نگرانی از بابت بازی حساس با پرسپولیس نداشته باشم چون با این شرایط السد کاملا آماده رویارویی با رقیب خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است».


پیرمرد پرتغالی در ادامه به قدرت تهاجمی بالای السد اشاره و تصریح کرد:« این خیلی برای ما مهم بود که برای رسیدن به اهداف مان خط آتش قدرتمندی داشته باشیم. ما در حال گام گذاشتن به یکی از بزرگ ترین در عین حال مهم ترین چالش های خود در رقابت های آسیایی هستیم و باید خیال مان از این خط حمله آسوده می شد چون برای قهرمانی در آسیا نیاز دارید که مهاجمان گلزن و فرصت طلبی داشته باشید».


پریرا در پایان به بازی با پرسپولیس هم واکنش نشان داد و گفت:« حریف را به خوبی می شناسیم چون در مرحله گروهی هم با آنها بازی کردیم. البته الان شرایط هر دو تیم متفاوت تر است به همین خاطر به دنبال بهره بردن از امتیاز میزبانی هستیم تا در بازی برگشت نتیجه لازم را کسب کنیم. البته امیدوارم برای بازی برگشت بتوانیم از مصدومان هم بهره ببریم چون حضور آنها در بازی رفت نامعلوم است».

 

1340512

دیدگاه‌ها