کد خبر : 1557419 | 07 مهر 1397 ساعت 11:38 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت حسینی سوپاپ اطمینان"بوردو-ماوی ها"

ترابزون با دو ستاره ایرانی مقابل کاظم پاشا

بهبودی مدافع 22 ساله ایرانی و بازگشت او به ترکیب ترابزون باعث شد تا طرفداران این تیم با سوپاپ اطمینان بهتری امیدوار به فرار از ناکامی های اخیر باشند.

ترابزون با دو ستاره ایرانی مقابل کاظم پاشا

به گزارش "ورزش سه"، مجید حسینی به خاطر مصدومیتی که در تاشکند گریبانگیرش شد در دو بازی مهم و حساس ترابزون مقابل آلانیا و گزتپه غیبت داشت که همین امر باعث شد تا خط دفاع "بوردو-ماوی ها" متزلزل تر از همیشه نشان دهد تا دو شکست متوالی در کارنامه این تیم به ثبت برسد.

 

1340789


دو شکستی که تلخی های زیادی برای یانال کارامان و طرفداران ترابزون داشت چون باعث شد این تیم تا رده یازدهم جدول سقوط کند و از رسیدن به جمع تیم های مدعی فاصله بگیرد. امشب رقابت های سوپرلیگ در حالی دوباره از سر گرفته می شود که در یکی از مهم ترین بازی ها ترابزون در سنول گونش استادیوم این شهر میزبان کاظم پاشا خواهد بود، جدالی که برتری در آن از اهمیت بالایی در سرنوشت این تیم برخوردار است.

 

1340787


در آستانه این بازی رسانه های ترک از آمادگی بالای هر دو ستاره ایرانی ترابزون خبر داده و بیشتر از وحید امیری بازگشت مجید حسینی به ترکیب اصلی را برگ برنده کارامان در جدال امشب دانستند. امیری و حسینی برحسب گزارشی که سایت ترابزون از آخرین تمرینات این تیم منتشر کرد جزو برنامه های اصلی سرمربی در ترکیب 11 نفره بازی امشب بودند تا برای اولین بار ترابزون با دو ستاره ایرانی گام به میدان بگذارد.

 

1340788

 

باشگاه ترابزون در فاصله چند ساعت تا بازی با کاظم پاشا پوسترهای ویژه برای این دیدار منتشر کرد که تصویر ستاره های ایران در آن گنجانده شده بود، اقدامی که نشان می دهد هر دو ملی پوش در ترکیب ثابت حضور دارند.

 

1340809

 

1340808

 

 

 

دیدگاه‌ها