کد خبر : 1557442 | 07 مهر 1397 ساعت 12:50 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو - فریرا؛ در آرزوی صفر ملی پوش

درشرایطی که پرسپولیس و السد برنامه فشرده ای در مسابقات داخلی و قاره ای دارند، فیفادی ها نیز یکی پس از دیگری فرا می رسند تا برانکو و فریرا این چنین آشفته شوند.

برانکو - فریرا؛ در آرزوی صفر ملی پوش

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و السد قطر تنها تیم های باقی مانده از غرب آسیا در لیگ قهرمانان هستند. باتوجه به برنامه ریزی ای اف سی، حساس ترین بازی های لیگ قهرمانان در ابتدای لیگ کشورهای غرب آسیا برگزار می شود و این موضوع تبعات بسیاری را برای تیم های ایرانی و عربی در پی داشته است. اکنون پرسپولیس و استقلال علاوه بر برنامه فشرده بازی های خودشان، با مشکلی به نام فیفادی نیز روبرو هستند.

 

السدی ها در فیفادی قبلی 9 ملی پوش داشتند و به عبارتی 50 درصد تیمش را در فیفادی ها در اختیار تیم ملی قرار می داد. فریرا نسبت به همین موضوع گفته بود که السد قطر نیز همچون تیم ملی قطر در جستجوی قهرمانی آسیا است و برنامه ریزی فشرده و اردوهای تیم ملی، آن ها را از هدفشان دور می کند. پائولو فریرای پرتغالی از مسولان تیم ملی خواسته بود برای فیفادی بعدی از تیم السد بازیکنی دعوت نکنند!

 

السدی ها روز سه شنبه با پرسپولیس دیدار می کند و سپس روز یکشنبه به مصاف السیلیه می روند. پس از آن اردوی تیم ملی آغاز می شود و تیم ملی قطر با اکوادور و ازبکستان دیدار خواهد کرد. ایجا فریرا امیدوار است بازیکنانش را در اختیار داشته باشد تا برای بازی 1 آبان با پرسپولیس آماده شوند.

 

در تهران نیز اوضاع همینطور است. پس از نمایش های جذاب تیم پرسپولیس در لیگ، برانکو ایوانکوویچ آرزو دارد تعداد ملی پوشان یا همان یکی باقی بماند یا حتی به صفر برسد تا در این شرایط فقر بازیکن، مشکلی از این بابت نداشته باشد!

 

حالا باید دید دانیل کارنیو و کارلوس کی روش تا چه حد، خواسته های سرمربیان پرسپولیس و السد را برآورده می کنند.

دیدگاه‌ها