کد خبر : 1557457 | 07 مهر 1397 ساعت 13:37 | 50.9K بازدید | 0 دیدگاه

امضای زایتسف پای حذف تلخ ایتالیا(عکس)

ایتالیا در شرایطی نتوانست به نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان برسد که زایتسف ستاره این دوره از رقابت ها بوده است.

امضای زایتسف پای حذف تلخ ایتالیا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایتالیا که با توجه به میزبانی امیدوار بود بتواند قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ را مال خود کند، دیشب با وجود برتری ۳ بر ۲ برابر لهستان به خاطر شکستی که مقابل صربستان تجربه کرد، نتوانست مجوز حضور در نیمه نهایی را کسب کند.

 

1340844


ایوان زایتسف که ستاره ایتالیا در این دوره از رقابت ها بود،  بعد از حذف تلخ تیمش توپی را به عنوان یادگاری برای هواداران ایتالیایی امضا کرد و به آنها هدیه داد تا بدین شکل از حمایتشان در این دوره از رقابت ها قدردانی کند.

 

1340843


جالب است بدانید زایتسف با ۱۴۳ امتیاز تا پایان مرحله سوم خودش را به عنوان امتیازآورترین بازیکن رقابت ها معرفی کرده و فعلا در صدر قرار دارد؛ اگرچه به نظر می رسد با توجه به حذف تیمش این جایگاه را در روزهای آینده از دست بدهد.

 

1340842


به هر حال ایتالیا با داشتن نسل طلایی خود و حضور ستاره ای مثل زایتسف و استفاده کردن از امتیاز میزبانی هم نتوانست بعد از ۲۰ سال عنوان قهرمانی را جشن بگیرد و افتخاراتش در این رقابت ها به ۳ دوره قهرمانی متوالی از سال های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۸ برمی گردد.

 

دیدگاه‌ها