کد خبر : 1557695 | 08 مهر 1397 ساعت 11:08 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

بدل لوکا تونی در قائمشهر آفتابی شد (عکس)

مدافع گرجستانی تیم نساجی این روزها با درخشش در ترکیب تیمش، به عنوان ستاره شمال کشور شناخته می‌شود و خیلی زود محبوبیت زیادی در قائمشهر به دست آورده است.

به گزارش "ورزش‌سه"،  نساج‌ها حالا دیگر به جو لیگ برتر عادت کرده و به قول معروف با آن آداپته شده‌اند. تیمی که حالا برچسب لیگ یکی بودن را از خود برداشته و به یکی از محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال ایران تبدیل شده است و سعی دارد با عبور از پیچ خطرناک فصل اول حضورش، لحظات شیرینی را تجربه کند.


یکی از بازیکنانی که با شروع لیگ برتر قرارداد خود با نساجی را قطعی کرد و یکی از شاگردان جواد نکونام شد، جورجی گولیسیانی مدافع گرجستانی سابق ذوب‌آهن است. او از بازی هفته پنجم که مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار شد وارد ترکیب نساجی شد و در اولین برد تیمش که همراه با اولین کلین شیت آن‌ها شد تاثیر بسزایی گذاشت.


دیدار برابر نفت را می‌توان تولدی دوباره برای گولیسیانی دانست. چرا که او در هفته ششم هم بازیکن ثابت نساجی برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود و علیرغم باختی که تجربه کرد، نمایش خوبی از خود به جا گذاشت و تنها گل نساجی را هم وارد دروازه رادوشویچ کرد.


این مدافع گرجستانی که سال قبل به عنوان مهره مار قلعه‌نویی در آسیا و لیگ برتر شناخته می‌شد، حالا به ستاره درخشان این روزهای نساجی تبدیل شده است. گولیسیانی در ایستگاه هفتم لیگ برابر مهاجمان بلند قد استقلال تهران ایستاد. دیداری که در زمین چمن مصنوعی شهید وطنی برگزار شد و دو تیم از تاکتیک‌های هوایی استفاده فراوانی کردند. این مدافع توانست با حضور به موقع خود در قلب خط دفاعی اکثر سانترهای بلند استقلال را بالاتر از مهاجمانی مثل تبریزی، گرو و باقری دفع کند و ستاره نساجی در آن مسابقه نام داشت.


درخشش گولیسیانی در بازی روز گذشته هم ادامه و با گلزنی برابر سایپا از ثبت شکست دیگری برای نساجی جلوگیری کرد. وی که از قدرت سرزنی بالایی برخوردار است درست در زمانی که نساجی با یک گل از شاگردان دایی عقب بود با نفوذ به محوطه جریمه سایپا پرش خوبی را بین دو مدافع سایپا انجام داد و گل تساوی را برای قرمزپوشان قائمشهری به ثمر رساند تا حالا طی سه هفته، دو گل برای پرشورهای مازندرانی به ثمر برساند.


او بعد از گلزنی در بازی دیروز برابر سایپا خوشحالی به سبک لوکا تونی، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا انجام داد تا همه جور یاد و خاطره این مهاجم گلزن را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر زنده کند.


عکس: معین نادری

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها