کد خبر : 1557721 | 08 مهر 1397 ساعت 12:31 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

دوحه شهر بدشانسی؛

جهنم دوحه برای پرسپولیس بهشت می‌شود؟

پس از شکست پنج گله برابر الغرافه و باخت مقابل السد و الدحیل، پرسپولیسی ها اکنون می خواهند در دوحه به موفقیتی بزرگ برسند.

جهنم دوحه برای پرسپولیس بهشت می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، در این سالها تیم پرسپولیس عملکرد خوبی در قطر و مخصوصا شهر دوحه نداشته و به جز چند پیروزی، همواره در مقابل تیم های قطری مغلوب بوده است. آن ها در لیگ قهرمانان 2009 سنگین ترین شکست آسیایی خود را مقابل الغرافه تجربه کردند و با 5 گل مغلوب شدند، آن هم در شرایطی که می توانستند با کسب پیروزی در فاصله 2 هفته تا پایان، صعودشان به مرحله بعد را مسجل کنند.

 

در این فصل هم الدحیل و السد توانسته اند پرسپولیس را در دوحه شکست دهند. باخت به السد با نتیجه 3-1 رقم خورد که آن هم سنگین ترین شکست پرسپولیس در سال گذشته بود. امسال هم الدحیل با پیروزی یک گله سرخپوشان پایتخت را بدرقه کرد. فصل گذشته هم الریان در ورزشگاه احمد بن علی شهر ریان توانست 3-1 پرسپولیس را ببرد.

 

در کنار این نتایج قرمزها یک صعود شیرین به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در دوحه و مقابل لخویا رقم زدند. پیروزی برابر لخویا با گل به خودی قرمزهای قطری رقم خورد. همچنین یک پیروزی سه گله برابر الغرافه با گل های زاید، رضایی و بادامکی در کارنامه پرسپولیس دیده می شود.

 

حالا شاگردان برانکو ایوانکوویچ با خوش بینی کامل راهی این شهر خواهند شد اما به خوبی می دانند که کار سختی در مقابل السد خواهند داشت. بازی برابر السد با کلکسیونی از محروم و مصدوم ها، می تواند دوحه را تبدیل به جهنم کند اما پرسپولیس نشان داده توانایی تبدیل هر جهنمی را به بهشت دارد.

دیدگاه‌ها