کد خبر : 1557877 | 09 مهر 1397 ساعت 09:28 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه‌های زلاتان برای بازیکن آینده‌ی بایرن

زلاتان ابراهیموویچ ستاره‌ی بزرگ سوئدی بعد از پیروزی 3-0 تیمش لس‌آنجلس گلکسی مقابل ونکوور وایت‌کپز که آلفونس دیویس در آن بازی می‌کند، این ستاره‌ی جوان کانادایی که قرار است از ابتدای فصل آینده به بایرن مونیخ منتقل شود را نصیحت کرد.

توصیه‌های زلاتان برای بازیکن آینده‌ی بایرن

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ با تبلیغات گسترده آلفونس دیویس کانادایی را به عنوان یک فوتبالیست جوان درخشان و یکی از اعجوبه‌های آینده‌ی دنیای فوتبال معرفی کرده و هواداران بایرن برای شروع فصل آینده و دیدن بازی‌های او از نزدیک لحظه‌شماری می‌کنند. این اوضاع باعث شده در آمریکا هم بازی‌های دیویس به همراه تیم ونکوور وایت‌کپز مورد توجه بیشتر رسانه‌ها قرار بگیرند.


 
ابراهیموویچ بعد از دیدار لس‌آنجلس گلکسی و ونکوور که با پیروزی 3-0 یاران زلاتان به پایان رسید به سراغ آلفونس دیویس رفت و از او خواست بعد از ملحق شدن به بایرن مونیخ از فرصت بزرگی که بدست آورده نهایت استفاده را ببرد.

 

زلاتان بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره‌ی دیویس گفت:" او در باشگاهی مثل بایرن چیزهای زیادی یاد می‌گیرد. بایرن وقتی او را شکار کرده، این یعنی که این جوان استعداد فوق‌العاده‌ای دارد. آنها تیمی نیستند که هر کس را بی‌دلیل به تیم‌شان منتقل کنند. من فقط امیدوارم دیویس وقتی به بایرن می‌رود کاملاً آماده باشد چون آنجا احساس تنهایی خواهد کرد و باید از نظر روحی قوی باشد. او نباید وقتی بازیکنهای اسمی و بزرگ را می‌بیند خودش را ببازد و به آنها بیش از حد احترام بگذارد. او باید از حاشیه دوری کند و فقط به فکر پیشرفت فوتبال خودش باشد".

 

دیدگاه‌ها