کد خبر : 1557918 | 09 مهر 1397 ساعت 11:38 | 50.1K بازدید | 0 دیدگاه

باقی‌مانده پرسپولیس از السد؛ گروه پنج! (عکس)

از بین بازیکنانی که در مرحله گروهی مقابل السد در قطر بازی را آغاز کردند، تنها 5 بازیکن فردا به میدان خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، تقویم عجیب و غریب لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا تیم های منطقه غرب، در دو فصلِ مختلفِ لیگِ داخلی حضور در یک فصلِ لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنند. همین موضوع باعث شده تا تیمی مثل پرسپولیس که از محرومیت نقل و انتقالاتی رنج می برد، تا مرحله یک هشتم با بازیکنان قبلی به مصاف رقبا برود اما پس از آن با تیمی ناقص و جوان برابرشان صف آرایی کند.

 

آن ها در حالی فردا میهمان السد خواهند بود که در مرحله گروهی نیز با این تیم دیدار کردند. بازی رفت همچون نیمه نهایی در قطر و ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار شد و بازی برگشت در تهران و برابر تماشاگران پرتعداد پرسپولیسی به انجام رسید. در قطر السدی ها موفق شدند سه بار به دروازه پرسپولیس برسند و خط دفاع قرمزها نیز متزلزل تر از همیشه ظاهر شد.

 

آن روز نه بیرانوند گلر همیشگی بود و نه سیدجلال مثل همیشه درخشید. در خط حمله نیز علیپور و منشا کم فروغ و بی خطر بودند و تک گل پرسپولیس را هم یک تعویضی به نام سیامک نعمتی به ثمر رساند. نکته جالب این که از بازیکنانی که در ورزشگاه جاسم بن حمد بازی را آغاز کردند، حالا 5 بازیکن برای بازی فردا آماده هستند! علیرضا بیرانوند، علی علیپور، گادوین منشا، سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده مهره هایی هستند که آمادگی بازی برابر یاران ژاوی را دارند.

 

6 نفر باقی مانده هر کدام به نحوی بازی رفت برابر السد را از دست داده اند. محسن ربیع خواه که از مدت ها پیش مصدوم است و فعلا هم به مرز آمادگی نرسیده، محمد انصاری و کمال کامیابی نیا محروم هستند، فرشاد احمدزاده و وحید امیری راهی فوتبال اروپا شده اند و حسین ماهینی هم به تازگی رباط صلیبی پاره کرده و حالاحالاها در میادین حضور نخواهد داشت.

 

البته سه تعویضی برانکو، همچنان در تیم حضور دارند. بشار رسن، سیامک نعمتی و احمد نوراللهی بازیکنانی بودند که در قامت مهره تعویضی وارد زمین شدند و عملکرد بدی هم نداشتند. به جز این سه که حضورشان در ترکیب اصلی بازی فردا قطعی است، برانکو باید از بین شاهین عباسیان، آدام همتی، امید عالیشاه و چند مهره جوان دیگر سه جای باقی مانده دیگر را هم انتخاب کرده و تیمش را روانه میدان کند.

 

1341401

 

دیدگاه‌ها