کد خبر : 1558019 | 09 مهر 1397 ساعت 18:15 | 106.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانی که نمی‌شناسید

یک تصویر ویژه و دردناک از پرسپولیس در دوحه (عکس)

شلاق محرومیت نقل و انتقالاتی در بدترین برهه زمانی روی تن پرسپولیس نشسته و آنها را در شرایط سختی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی شهریور فصل گذشته خبر محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس از دو پنجره اعلام شد، شوک بزرگی به سرخ‌ها وارد شد. با این حال با توجه به اینکه آنها در کوران مسابقات قرار داشتند و ستاره‌های این تیم برای دستیابی به موفقیت تلاش می‌کردند کمتر کسی به تبعات آتی فکر می‌کرد.

پرسپولیس در آن دوره البته با توجه به مصدومیت و محرومیتی که نصیبش شده بود و شوک حاصل از این خبر، نتوانست نمایش موفقی برابر الهلال به جا بگذارد و در شرایطی که طی دو دیدار مرحله گروهی بازی نزدیکی با حریف قدرتمند به جا گذاشته بود، اینبار با 4 گل شکست در بازی رفت را متحمل شد. آنها در بازی برگشت اما عملکرد بهتری از خود به جا گذاشتند و در نهایت روی اشتباهات داوری به تساوی دو بر دو رضایت دادند.


روزها گذشت و در نهایت موعد شلاق این محرومیت سخت رسیده است. سرخ‌ها هرچند در این مدت با تدابیر برانکو ایوانکوویچ بار دیگر به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافتند و در لیگ جاری نیز در جمع مدعیان حاضر هستند و البته در تلاشی مضاعف و قابل ستایش به جمع چهار تیم برتر آسیا راه یافته اند، اما در حساس‌ترین مقطع بار دیگر با مصائب بزرگی مواجه شدند.

طی این مدت یکساله مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری و صادق محرمی به عنوان ستاره‌های تاثیرگذار از جمع سرخ‌ها جدا شده‌اند و آنها قادر به جذب بازیکنان جدید نیز نشدند تا با شرایط ویژه پا به ادامه مسابقات بگذارند.


اکنون بار دیگر مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ جایی که سرخ‌ها طی تاریخ باشگاهی خود همواره برای عبور از این خوان با مشکل مواجه بوده‌اند و یکی از حسرت‌های خود را متحمل می‌شوند.

تیم قابل احترام برانکو اما در شرایطی که در حالت عادی شاید شانس صعود به فینال را به راحتی و در بدبینانه‌ترین حالت به طور برابر با دیگر رقبا می‌توانست برای خود متصور شود با بدشانسی‌های بزرگتری نیز مواجه شده است. شرایط به گونه‌ای بغرنج است که برانکو ایوانکوویچ اکنون حتی برای چینش 11 نفره تیمش نیز با مشکل مواجه شده است. حسین ماهینی و محمد انصاری در خط دفاعی غایب هستند تا سرمربی سرخ‌ها درلیست خود تنها شایان مصلح، شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی را در اختیار داشته باشد. این در حالی است که هر سه عضو این خط نیز در حال حاضر در اردوی تیم با سرماخوردگی همراه هستند. کمال کامیابی نیا نیز دیگر محروم پرسپولیسی‌هاست تا اوضاع در خط میانی نیز آنطور که باید به سود پرسپولیس نباشد.

 

1341482

 


برانکو ایوانکوویچ در نهایت با وصله پینه کردن و سود بردن از نفرات غیرتخصصی ترکیب 11 نفره خود را به دست آورده و علیرغم تمامی مشکلاتی که وجود دارد چشم به موفقیت آنها در این دیدار فوق حساس دوخته است. با این حال گره بزرگ باز هم روی نیمکت خواهد بود، جایی که برانکوی محروم از حضور در محوطه فنی، نفرات قابل اعتمادی برای تغییر در جریان بازی نیز در آن نمی‌بینید. این تصویری است از نفراتی که طی این مدت محرومیت برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت خود ساخته و پرداخته کرده است. نفراتی کم نام و نشان و البته فاقد کمترین تجربه برای میدانی بزرگ همچون نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا.
این تصویری عجیب از پرسپولیس است؛ بازیکنانی که شاید اگر تی شرت و لوگوی پرسپولیس را برتن نداشتند کمتر کسی آنها را بشناسد. احسان حسینی، ابوالفضل درویش وند، سعید حسین پور، شاهین عباسیان، احمد بهاروند جزو نیمکت نشینان پرسپولیس برابر السد قطر هستند که بوژیدار رادوشوویچ را هم کنار خود می‌بینند. تصویری غریب و عجیب از پرسپولیس در روزگار محرومیت و اشتباهات مدیران گذشته. با این حال برانکو اما امیدوار است و به 11 مرد اصلی تیمش کاملا اعتماد دارد و هواداران این تیم هم بی‌صبرانه در انتظار ثبت معجزه‌ای دیگر از آنها هستند.

دیدگاه‌ها