کد خبر : 1558120 | 10 مهر 1397 ساعت 09:48 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاروان بروژ بدون ستاره ایرانی در اسپانیا

کاوه رضایی جنگ متروپولیتانو را از دست داد

قهرمان بلژیک امروز در حالی با پرواز از شهر اوستنده راهی مادرید شد که ستاره ایرانی خود را به دلیل مصدومیت در کنار خود نمی دید.

کاوه رضایی جنگ متروپولیتانو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که پیش بینی می شد اوضاع برای کاوه رضایی در بدو ورود به اردوی بروژ چندان خوشایند پیش نرفت چون ستاره گران قیمت و 5 میلیون یورویی با آسیب دیدگی شدید از ناحیه زانو برای مدتی طولانی خانه نشین شد.


در شرایطی که باشگاه ترجیح داد هیچ موضع گیری رسمی در قبال شرایط جسمانی و میزان آسیب دیدگی خرید جنجالی خود در تابستان نداشته باشد رسانه های بلژیک گمانه زنی هایی در خصوص دوری 4 تا 6 هفته ای انجام دادند که حالا در سومین هفته از این اتفاق ناگوار کاوه رضایی فرصت حضور در بازی مهم با آتلتیکومادرید در ورزشگاه زیبای متروپولیتانو را نیز از دست داد.


رسانه های بلژیک از جمله سایت vnbongda دقایقی پیش با انتشار خبر غیبت قطعی کاوه رضایی و سه بازیکن سرشناس دیگر بروژ در سفر به مادرید از ترکیب احتمالی دو تیم در بازی فردا شب رونمایی کرد که این اتفاق می تواند تبعات سنگین تری نیز برای ستاره ایرانی در پی داشته باشد چون با طولانی شدن روند درمان این بازیکن کاوه رضایی فرصت حضور در دومین اردوی آماده سازی تیم ملی ایران را نیز از دست خواهد داد.


اما سایت hln.be این گونه به غیبت ستاره ایرانی واکنش نشان داد و نوشت:« شاگردان ایوان لکو در حالی با 21 بازیکن از فرودگاه اوستنده راهی مادرید شدند که کاوه رضایی به خاطر آسیب دیدگی زانو و براندون پایت به دلیل کشیدگی پشت پا به این بازی نرسیدند ضمن این که سه بازیکن دیگر از جمله آمرابات مراکشی هم به خاطر نمایش ضعیف در رقابت جام حذفی همین طور دربی شهر بروژ نام شان از فهرست اروپایی خارج شد».


جدال بروژ با قهرمان لیگ اروپا و سوپرکاپ این قاره در حالی فردا شب به میزبانی ورزشگاه زیبای متروپولیتانو برگزار می شود که رسانه های دو کشور ترکیب احتمالی آتلتیکومادرید با بروژ را برحسب غایبانی که دو تیم با آن دست و پنجه نرم می کنند، به این شرح دانستند.

 

1341566

دیدگاه‌ها