کد خبر : 1558223 | 10 مهر 1397 ساعت 17:38 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار: نمی خواهم تا ابد، ناله و شکایت کنم

نیمار خود را برای بازی فردا شب برابر ستاره سرخ بلگراد آماده می کند.

نیمار: نمی خواهم تا ابد، ناله و شکایت کنم

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی در هفته اول لیگ قهرمانان 3-2 به لیورپول باخت و فردا باید به مصاف ستاره سرخ بلگراد برود. یکی از امیدهای گلزنی این باشگاه بدون شک نیمار خواهد بود.

 

 

1341077

 

 

ستاره برزیلی در نشست خبری این بازی گفت:« شرایطم بهتر از گذشته شده است. مصدومیت بدی را پشت سر گذاشتم و تمام تلاشم را کردم تا به جام جهانی برسم. فکر می کنم همه توانم را در زمین گذاشتم ولی در نهایت اوضاع خوب پیش نرفت و حذف شدیم. قرار نیست به خاطر این اتفاق، تمام عمر ناله و شکایت کنم. برای خوشحال بودن در زندگی، دلایلی به مراتب بیشتر دارم.»

 

تغییر پست با تصمیم توخل:« توخل مربی جوانی است ولی می داند که از تیمش چه می خواهد. به شخصه دوست دارم در پست شماره 10 و پشت مهاجمان بازی کنم.

فکر می کنم اینگونه بهتر می توان یاور تیمم باشم ولی تصمیم با مربی است و هرجا بخواهد بازی خواهم کرد. در بارسا و سانتوس بیشتر در کناره ها بازی می کردم. مثلا در بارسا مسی شماره 10 بود و من در کناره ها باید بازی می کردم. در پی اس جی هم مشکلی با این قضیه ندارم.»

 

 

1331075

 

 

امباپه:« او پسر سرسختی است و بسیار خوشحالم که در کنارش بازی می کنم. او قطعا به پیشرفت من کمک می کند. کیلیان زمانی که نتیجه نمی گیریم، تا چند روز سرحال نیست. او از شکست متنفر است.»

 

آینده:« همیشه گفته ام که در پاریس احساس راحتی می کنم. در این زمینه هیچ چیزی تغییر نکرده است. در زمین فوتبال حس خوبی دارم و همیشه سعی در بهتر شدن دارم. دوست دارم در هر بازی بهترین نمایش خودم را ارائه دهم و کمک کنم تیم به پیروزی برسد.»

 

 

دیدگاه‌ها