کد خبر : 1558437 | 11 مهر 1397 ساعت 12:46 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

وعده حسن الهیدوس به السدی های ناراحت از شکست

به هواداران قول می دهیم در تهران صعود کنیم

السدی ها در شبی که قصد داشتند از مشکلات و ضعف های پرسپولیس در جهت یک پیروزی پرگل سود ببرند شکست خوردند تا اکنون شانس کمی برای حضور در فینال داشته باشند.

به هواداران قول می دهیم در تهران صعود کنیم

به گزارش" ورزش سه" لیگ قهرمانان آسیا برای قطری هایی که دو نماینده درمرحله یک چهارم داشتند اصلا خوب پیش نرفته و بزرگترین مانع این تیم ها پرسپولیس بوده است. در پایان بازی شب گذشته غم و اندوه از سر و روی ورزشگاه جاسم بن حمد برای قطری ها می بارید. حسن الهیدوس که در نیمه دوم بازی به جای وو یونگ به بازی آمد یکی از ناراحت ترین بازیکنان السد بود. او در پایان بازی گفت:« ما یک بازی را از دست دادیم اما این به معنای این نیست که ما فینال را از دست داده ایم. ما یک مسابقه دیگر در تهران داریم و می توانیم این نتیجه را جبران کنیم.»


او درباره بازی السد گفت:« بازیکنان تیم السد تمام تلاششان را کردند و هیچکس در این بازی کم نگذاشت. ما تمام تلاشمان را برای پیروزی کردیم و هوادارانمان در این بازی با تشویق هایشان ما را حمایت کردند اما بازی آنطور که می خواستیم پیش نرفت. » او همچنین گفت:« از همه هوادارانی که در ورزشگاه تا آخرین دقایق از تیم حمایت کردند تشکر می کنم و به آن ها قول می دهم در آزادی کارت حضور در فینال را بگیریم. ما شایسته حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم و اعتماد به نفس لازم برای جبران نتیجه رفت را داریم.»

دیدگاه‌ها