کد خبر : 1558447 | 11 مهر 1397 ساعت 12:32 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: همچنان رابطه خوبی با پوچتینو دارم

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا مدعی شد که با وجود کنار گذاشتن پوچتینو از تیم اسپانیول در سال 2006، روابط خوبی با او دارد.

والورده: همچنان رابطه خوبی با پوچتینو دارم

به گزارش "ورزش سه"، سال 2006 زمانی که والورده هدایت اسپانیول را برعهده گرفت، پوچتینو کاپیتان باشگاه بود ولی سرمربی اسپانیایی تصمیم گرفت او را کنار بگذارد و در نهایت پوچتینو نیز با فاصله ای نه چندان زیاد، در 34 سالگی بازنشسته شد. پوچتینو در مصاحبه ای مدعی شده بود که در آن زمان قبول این تصمیم برایش دشوار بود ولی وقتی سرمربی گری را آغاز کرد، تصمیم سرمربی سابقش را درک کرد. حال والورده نیز تاکید کرد که با وجود این اتفاقات، روابط خوبی با سرمربی آرژانتینی دارد.

 

1341897

 

 

او گفت:" وقتی شما مربی هستید، باید تصمیم بگیرید و همیشه سعی کنید بهترین بازیکنان را برای تیمتان انتخاب کنید. باید خیلی سال پیش این تصمیم را می‌گرفتم. مائوریسیو هم باید برای خودش تصمیم می‌گرفت. من تصمیم گرفتم بدون پوچتینو ادامه دهم. او هم تا به حال تصمیماتی گرفته که یک نفر از آن خوشحال نبوده است. ما رابطه خوبی با هم داریم و برای هم احترام قائلیم."

 

والورده درباره ناکامی تیمش در کسب پیروزی در سه بازی اخیر گفت:" هفته گذشته، ما در کسب نتیجه مشکل داشتیم، این مشخص است. همه می‌توانند بهتر کار کنند، همه می‌توانند آنالیز خودشان را داشته باشند. ما قبلا همه جام ها را برده بودیم. می‌خواهیم هر روز پیشرفت کنیم. وقتی نتیجه نگیریم، علتی دارد، شما ضعیف کار کرده اید، حریف گلزنی کرده است ولی می‌خواهیم جلوی چنین اتفاقاتی را بگیریم. هفته سختی از لحاظ نتیجه گیری بوده است. من مطمئنم که باز هم خوب کار خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها