کد خبر : 1558479 | 11 مهر 1397 ساعت 15:06 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو یعنی یک مربی خوب

حسینی: جایزه بهترین دروازه بان جهان برایم تکراری است

سید پیمان حسینی، دروازه بان تیم فوتبال شهریار ساری دوباره کاندیدای بهترین دروازه بان جهان شده است. او یک بار در گالای فوتبال ساحلی جایزه بهترین دروازه بان جهان و بهترین گل را از آن خود کرده بود.

حسینی: جایزه بهترین دروازه بان جهان برایم تکراری است

به گزارش "ورزش سه"، این دروازه بان که سومی جام جهانی و قهرمانی در جام بین قاره ای را در کارنامه دارد دقایقی پیش پاسخگوی سوالات ما بود.


*تبریک، دوباره کاندیدای بهترین دروازه بان جهان شدی. چه احساسی داری؟


خب از این اتفاق خوشحال هستم اما این جایزه برای من تازگی ندارد. به واقع این جایزه اگر نصیب من شود تکراری خواهد بود. چیزی که برای من تازگی خواهد داشت قهرمانی جام جهانی خواهد بود.


*حالا فکر می کنی باز هم به این عنوان برسی؟


لیست اولیه بهترین های جهان را سازمان جهانی اعلام کرده. از این به بعد مربیان و هم چنین کاپیتان های تیم های ملی انتخاب خواهند کرد. همان طور که بهترین دروازه بان جهان شدم انتخاب های آنها برایم قابل احترام بوده این بار هم همین طور است حتی اگر انتخاب نشوم.


*به عنوان بهترین دروازه بان جهان تندیس کفش طلا که نگرفتی!


نه، تندیس ها را سازمان جهانی فوتبال تهیه می کند و از این سوتی ها نمی دهند.


*چه خبر از شرایط اینروزهایت ...


اول فصل برای تیم لوکوموتیو روسیه بازی کردم. بعد از پایان تورنمنت به ایران برگشتم و با شهریار ساری قرارداد بستم. اما تیم شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد. این بیشتر به خاطر مشکلات مالی است و چون به تعهدات خود عمل نکردند 7-8 هفته ای است که بر سر تمرینات و بازی های تیم حاضر نمی شوم. اما در روزهای آتی به همراه تیم ملی به پرتغال می رویم تا اردویی برپا کنیم. برنامه بعدی ما حضور در جام بین قاره ای امارات است. در حاشیه این بازی ها مراسم بهترین های جهان برگزار می شود.


*خب تیم شهرتون (نوشهر) هم که لیگ برتری شد. تبریک می گوییم.


من هم به بچه های تیم تبریک گفتم اما در دو هفته پایانی نتایجی رقم خورد که تیم صعود نکرد. تیم شهر ما در دو هفته پایانی بازی ها باخت و نتایجی که نباید در دیگر بازی ها رقم نمی خورد رقم خورد تا تیم ما صعود نکند!


*ظاهرا به جزء تو دو بازیکن ایرانی دیگر هم نامزد دریافت بهترین جایزه جهان هستند.


بله درست است. جایزه بهترین ها در بخش های مختلفی اهداء می شود. بهترین بازیکن، بهترین دروازه بان، بهترین گل، بهترین مربی، برترین بازیکن جوان و...


خوشبختانه محمد احمد زاده کاندیدای دریافت بهترین بازیکن جهان است و محمد مرادی هم در بخش بهترین ملی پوش جوان نامزد است و دوست دارم این دو انتخاب شوند.


*اوکتاویو هم به کار خود ادامه خواهد داد.


این اتفاق خوبی است. البته من در جایگاه بازیکن هستم و نباید نظر فنی بدهم اما به عنوان کسی که سال های سال در فوتبال ساحلی حضور دارم از این اتفاق عمیقا خوشحال هستم چرا که مارکو به معنی واقعی کلمه یک مربی خوب است.


*گفتی فقط قهرمانی جام جهانی برایت تازگی خواهد داشت.


بله همین طور است. آرزوی من قهرمانی در جام جهانی است. هر چند که کار خیلی سخت است اما در فوتبال و فوتبال ساحلی هیچ چیز ناممکنی وجود ندارد. دست کم می توانیم داعیه اش را داشته باشیم و امیدوارم این اتفاق روزی رخ دهد.

دیدگاه‌ها