کد خبر : 1558530 | 11 مهر 1397 ساعت 18:15 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال نویس روزنامه الشرق قطر:

السد خودش را در دل یک بازی سخت در تهران انداخت

یک فوتبال نویس قطری امروز در روزنامه الشرق ضمن تمجید از عملکرد تیم پرسپولیس، کار السد را در دیدار برگشت نیمه نهایی در تهران دشوار توصیف کرد.

السد خودش را در دل یک بازی سخت در تهران انداخت

به گزارش "ورزش سه"، «جابر البولنجا» فوتبال نویس روزنامه الشرق در ضمیمه ورزشی این روزنامه با پرداختن به بازی رفت تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، نوشت: السد در قلب دوحه از پرسپولیس شکست خورد تا ناچار شود 23 اکتبر (اول آبان) یک بازی بسیار مشکل را مقابل تیم پرسپولیس که از سوی تماشاچیان خود به شدت حمایت می شود، برگزار کند.

 

وی افزود: پرسپولیس نحوه مواجهه با السد را به همان میزان خوب می دانست که الدحیل را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حذف کرد.


نویسنده با طرح این مسئله که داور سریلانکایی برای این بازی ضعیف بود، ادعا کرد که داور می توانست خطا روی علی پور را خارج از محوطه جریمه بگیرد.

او می نویسد: با وجودی که نباید اشتباهات داوری را از نظر دور داشت اما دو حقیقت در بازی السد مقابل پرسپولیس وجود داشت؛ یکی اینکه بازیکنان بزرگ این تیم در حد و اندازه خود ظاهرا نشدند و دیگر اینکه بازیکنان السد بسیار عصبی بازی کردند، هر چند نباید نسبت به بازی خوب و غیرقابل پیش بینی بازیکنان تیم پرسپولیس هم بی توجه بود.

 

نویسنده سپس با انتقاد از «ژسوالدو فریرا» سرمربی پرتغالی تیم السد نوشت: چطور می شود دروازه بانی که شش ماه از میادین دور بوده است را در بازی به این مهمی درون دروازه گذاشت و با ارنج غلط موجب شکست تیم شد.

وی افزود: چینش بازیکنان السد توسط فریرا در این بازی به شکلی بود که به دفاع تیم پرسپولیس فرصت داد تا مهاجمین السد را کنترل کنند.

 

البولنجا در ادامه نوشت: با وجودی که الهیدوس در نیمه دوم به جای بازیکن کره ای به میدان آمد اما بازیکنان پرسپولیس به خوبی تمام نقاط زمین را پوشش دادند و مانع از نتیجه گرفتن مهاجمین تیم السد شدند.

دیدگاه‌ها