کد خبر : 1558655 | 12 مهر 1397 ساعت 12:07 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه‌ی شش‌ساله‌ی آنیلی برای باشگاه یوونتوس

آندرئا آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس می‌گوید شش سال آینده برای این باشگاه و فوتبال ایتالیا اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

برنامه‌ی شش‌ساله‌ی آنیلی برای باشگاه یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، آنیلی با ارسال نامه‌ای برای سهامداران باشگاه یوونتوس برنامه‌های آینده‌ی خود برای یوونتوس و همچنین لیگ ایتالیا را تشریح کرد. 

 

در نامه‌ی آنیلی چنین آمده است:" ترازنامه‌ی اولیه‌ای که برای تایید شما ارائه شده در واقع خلاصه وضعیت باشگاه یوونتوس است. باشگاه ما در سالهای اخیر چه در زمین فوتبال و از نظر نتایج ورزشی رشد کرده و چه بیرون از مستطیل سبز شاهد پیشرفت بوده. ما در این سالها بیانکونری را دوباره به قله‌ی فوتبال ایتالیا و فوتبال دنیا برگردانده‌ایم. ما در فاصله‌ی سالهای 2010 تا 2018 چهارده جام به کلکسیون افتخارات باشگاه اضافه کردیم که از جمله‌ی آنها باید به هفت قهرمانی پیاپی در سری آ اشاره کرد. رکورد بی‌سابقه‌ای که باید در سالهای آینده از این هم بهتر شود. روند پیروزی‌های پیاپی یوونتوس تا کنون در فوتبال ایتالیا نظیر نداشته پس همه‌ی شما سهامداران یوونتوس می‌توانید و باید به آن افتخار کنید. این موفقیت‌ها نقطه‌ی مهم و پرافتخاری در تاریخ یوونتوس خواهد بود". 

 

آنیلی در ادامه‌ی نامه‌ی خود نوشت:" چهار قهرمانی پیاپی در جام حذفی رکورد دیگری است که شکستنش برای رقبا به این سادگی‌ها نخواهد بود. همینطور سه سوپرجام ایتالیا که برگ زرین دیگری در تاریخ 120 ساله‌ی باشگاه ما است. مدیریت فعلی باشگاه مصمم است در فصل جاری هم با دنبال کردن اهداف همیشگی باشگاه به تاریخسازی ادامه دهد. هدف ما فتح هشتمین اسکودتو، پنجمین قهرمانی جام حذفی، سوپرجام ایتالیا و چمپیونزلیگ است. رقابت معظمی که در سالهای اخیر بارها تا یک قدمی فتحش پیش رفتیم، دو بار به فینال راه یافتیم، در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی و یک‌هشتم نهایی در آخرین لحظات مقابل دو تا از بزرگترین رقبای اروپایی‌مان شکست خوردیم ولی امسال قدرت و توان آن را داریم که از پس هر حریفی برآییم. در این سالها دیدیم که در مسیر رسیدن به موفقیت چه دشواری‌هایی وجود دارد و گاهی حتی کوچکتری جزئیات می‌تواند چقدر در نتیجه‌های تیم موثر باشد. ما در این سالها بارها دیدیم که حتی شانس، علت اصلی‌ای که فوتبال را تا این حد جذاب کرده، می‌تواند سرنوشت یک تیم را تغییر دهد". 

 

آنیلی در ادامه‌ی نامه‌ی خود نوشت:" یوونتوس امروز یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا است و باید در سالهای آینده هم یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا بماند. تکامل فوتبال حرفه‌ای در بالاترین سطح، به تدریج و آهسته ولی پیوسته در حال حرکت به سمت قطبی شدن فضای رقابتی باشگاه‌ها است، روندی که هیچ نیرویی قادر به جلوگیری از آن نیست. در هر رقابت معظمی تنها چند باشگاه باقی مانده‌اند که می‌توانند برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ رقابت و تلاش کنند. حفظ این موقعیت و حتی ارتقا و بهبود آن نباید مسئولیتی ساده در نظر گرفته شود. چرا که افتادن از این قله برای هر باشگاهی ساده است و هر لحظه ممکن است اتفاق بیفتد. پانزده سال گذشته به ما ثابت کرده که حفظ این موقعیت برتر به زمان، انرژی و منابعی عظیم نیاز دارد. از نظر رقابتها باید بگویم که رقابتهای اصلی فوتبال بین‌المللی دست‌کم تا سال 2024 به شکل فعلی ادامه خواهد داشت ولی بعد از آن تاریخ شکل و فرمت رقابتهای بین‌المللی ممکن است تغییر کند". 

 

1342173

 

آنیلی در ادامه با اشاره به برنامه‌ی شش ساله‌ی باشگاه نوشت:" در شش سال آینده ما از طریق برقراری دیالوگهای جدی با فیفا و یوفا و دیگر کنفدراسیون‌ها و فدراسیونهای ملی سعی می‌کنیم شالوده‌ی آینده‌ی باشگاه را بر پایه‌ای صحیح و مناسب پی‌ریزی کنیم. ولی از این مهمتر، به لطف توجه بیش از پیش سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی حوزه‌ی فوتبال به باشگاه ما، کسانی که حاضرند با پذیرش ریسک‌های مالی منابع خود را در اختیار باشگاه قرار دهند تا مثل هر حوزه‌ی اقتصادی دیگری به سود برسند، برای ارتقای استانداردها و چهارچوبهای مبنایی باشگاه تلاش خواهیم کرد. شش سال آینده برای یوونتوس و برای فوتبال ایتالیا اهمیتی فوق‌العاده کلیدی خواهد داشت. ما درون باشگاه باید درآمد مالی خود را به مقدار قابل ملاحظه‌ای افزایش دهیم تا بتوانیم جایگاه خود را در رأس هرم فوتبال دنیا تثبیت کنیم، چه در ایتالیا و چه در سطح بین‌المللی. ما در این دوره‌ی شش ساله به سرمایه‌گذاری، ساختارهای سازمان‌دهی مناسب و کافی و شور و شوق در جامعه‌ی یوونتوسی‌ها برای رسیدن به اهداف بزرگ باشگاه نیاز خواهیم داشت".

دیدگاه‌ها