کد خبر : 1558769 | 12 مهر 1397 ساعت 21:25 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

کوچارسکی:

لواندوفسکی هرگز گزینه اول رئال نبود

چزاری کوچارسکی، مدیر برنامه های سابق روبرت لواندوفسکی، ادعا کرد که این ستاره لهستانی هیچ گاه گزینه اول رئال مادرید برای تقویت خط حمله این تیم نبوده است.

لواندوفسکی هرگز گزینه اول رئال نبود

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی از زمان درخشش در بروسیا دورتموند، به یکی از بهترین مهاجمان اروپا تبدیل شد و در چند فصل اخیر، شایعات زیادی در مورد تلاش رئالی ها برای خرید او مطرح بوده است. اما بایرنی ها علاقه ای به فروش او نشان ندادند.

لواندوفسکی در اوایل سال جاری میلادی مدیر برنامه هایش را تغییر داد و همکاری با پینی زهاوی، مدیر برنامه معروف، باعث شد تا احتمال پیوستن او به رئال مادرید افزایش پیدا کند اما کوچارسکی که پیش از مدیر برنامه ستاره بایرن بود، اعلام کرد که این انتقال به اندازه ای که ادعا شده، جدی نبوده است.

او به اسپورت 1 گفت:" برای رئال مادرید، لواندوفسکی هرگز گزینه اول نبود."

 

1323316

 

لواندوفسکی پیش از اینکه بایرنی ها مانع جدایی او شوند، ابراز ناراحتی کرده بود اما کوچارسکی معتقد است که این ملی پوش لهستانی نمی تواند بایرنی ها را مجبور به فروشش کند:" کارل هاینس رومینیگه و الی هوینس تجربه زیادی دارند. آنها خودشان فوتبالیست بودند و می توانند زاویه دید و مسئولیت یک فوتبالیست را درک کنند.

آنها می فهمند که فوتبالیست ها با آنهایی که می توانند تصمیم گیری کنند، فرق دارند. روبرت یک حرفه ای است و دوست دارد در بایرن بازی کند."

دیدگاه‌ها