کد خبر : 1558804 | 13 مهر 1397 ساعت 08:55 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولی هوینس: 

مسئولیت نتایج بایرن به عهده‌ی سرمربی است

بایرن مونیخ در دو هفته‌ی گذشته روزهای دشواری را پشت سر گذاشته چرا که در سه بازی قبلی خود نتوانسته به پیروزی برسد.

مسئولیت نتایج بایرن به عهده‌ی سرمربی است

به گزارش "ورزش سه"، شروع این روند عدم موفقیت بایرن، بازی مقابل آگسبورگ در بوندس‌لیگا بود. بعد از آن بازی هم شاگردان نیکو کوواچ هفته‌ی پیش به مصاف هرتا برلین رفتند و با شکست مقابل این تیم، صدرنشینی جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا را به بوروسیا دورتموند واگذار کردند. 

 

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با نشریه‌ی کیکر درباره‌ی عملکرد بایرن و تصمیم نیکو کوواچ برای استفاده‌ی چرخشی از بازیکنانش در بازی‌های مختلف صحبت کرد. هوینس در این مصاحبه می‌گوید اینکه  از بازیکنان به صورت چرخشی استفاده بشود یا نه تصمیمی است که باید توسط سرمربی گرفته شود و اگر در نتیجه‌ی این تصمیم اتفاقی بیفتد، تنها کسی که باید با سرزنش‌ها روبرو شود سرمربی تیم است. اولی هوینس گفت:" این به سرمربی بستگی دارد و او است که باید درباره‌اش تصمیم بگیرد. همینطور او است که باید در قبال موفقیت یا عدم موفقیتش پاسخگو باشد". 

 

خروج خامس رودریگز از رختکن بایرن به حالت قهر، بعد از بازی با آژاکس به شایعات بسیاری حول محور بایرن مونیخ دامن زده و بسیاری مدعی شده‌اند که این ستاره‌ی کلمبیایی از اینکه کوواچ از او به عنوان بازیکن ذخیره استفاده می‌کند و توماس مولر را به او ترجیح می‌دهد ناراحت است. ولی رئیس بایرن می‌گوید همه چیز در تیم نرمال است و به هیچ عنوان جای نگرانی نیست. اولی هوینس در پاسخ به سوالی در این باره گفت:" ما در حال حاضر بعضی مشکلات داریم ولی این کاملاً طبیعی است. من نمی‌فهمم که چرا مردم به این مسائل توجه می‌کنند". 

 

بایرن مونیخ روز شنبه در چهارچوب رقابتهای بوندس‌لیگا به مصاف مونشن‌گلادباخ خواهد رفت و شاگردان کوواچ بی‌صبرانه منتظر هستند تا به روند بازی‌های بدون پیروزی‌شان خاتمه دهند و نشان دهند که همچنان قدرت اول فوتبال آلمان هستند.

 

دیدگاه‌ها