کد خبر : 1558933 | 13 مهر 1397 ساعت 18:28 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران خشمگین علیه مدیریت شرکت پدیده

هواداران تیم پدیده مشهد پیش از آغاز دیدار حساس این تیم برابر فولاد و در بین دو نیمه علیه مدیرعامل شرکت پدیده به سر دادن شعار پرداختند.

هواداران خشمگین علیه مدیریت شرکت پدیده

به گزارش "ورزش سه"،پس از بازی های خوب تیم پدیده مشهد و نتایج درخشانی که این تیم برابر رقبای خود به دست آورده باعث شده هواداران فوتبال در خراسان باز هم برای حضور در ورزشگاه ها انگیزه کافی را پیدا کنند. آنها این روزها همانطور که پیش بینی می شد با حضور حداکثری خود روی سکوهای ورزشگاه امام رضا حضور پیدا می کنند و 90 دقیقه به تشویق تیم خود می پردازند.


اما امروز اتفاق جدیدی روی سکوهای ورزشگاه امام رضا افتاد. هوادارانی که از بازی تیم لذت می برند پس از آغاز بازی و در مدت زمان بین دو نیمه اقدام به سر دادن شعار کردند. اوضاع نابسامان مالی در تیم باعث شده تا هواداران این تیم نیز از روی سکوها عاصی شوند و به شعار علیه مدیریت شرکت پدیده (مادر) پرداختند.


هواداران پدیده معتقدند مسئولان شرکت پدیده باید به شرایط تیم پدیده نگاه ویژه ای داشته باشد و با توجه به شرایطی که دارد نماینده خراسان را که این روزها در صدر جدول رده بندی حضور دارد از شر مسائل مالی برهاند و به همین دلیل بارها و بارها مدیرعامل شرکت پدیده را مورد آماج حملات خود قرار دادند تا پیام نارضایتی خود را به گوش مسئولان این شرکت برسانند.

دیدگاه‌ها