کد خبر : 1558941 | 13 مهر 1397 ساعت 19:04 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

رابطه دوستانه ای که خراب شد؛

قلعه‌نویی و نکونام چندسال بعد از بیانیه و شکایت(عکس)

امیرقلعه نویی و جواد نکونام چند سال پس از روابط ناخوشایندی که با یکدیگر داشتند، سعی کردند با روی خوش با هم برخورد کنند و خاطرات گذشته را به دست فراموشی بسپارند.

 

به گزارش "ورزش سه"، رابطه امیرقلعه نویی و جواد نکونام از سال 2007 آغاز شد؛ جایی که جواد نکونام در زمان مربیگری امیرقلعه نویی در تیم ملی و تثبیت جایگاهش در جام جهانی 2006،  برای این مربی در جام ملت های آسیا 2007 در چین بازی کرد.

همین رابطه دوستانه سبب شد تا در فصل 92-1391 جواد نکونام پس از جدایی از اوساسانو به استقلال بیاید و شاگرد امیرقلعه نویی شود؛ این رابطه اما در سال دوم خوب پیش نرفت و برخی اطرافیان این دو چهره سبب شدند تا برخوردی خصمانه میان آنها شکل بگیرد؛ برخوردی که صدور بیانیه و شکایت هم آن را شدیدتر کرد.

 

پس از چند سال قلعه نویی و نکونام در قالب مربی دو تیم سپاهان و نساجی مازندران برابر یکدیگر قرار گرفتند؛ هر دو هم در مصاحبه های پیش از بازی سعی کردند که خاطرات گذشته یادآوری نشود تا حساسیت این مسابقه بیش از این نشود. پیش از شروع بازی در نقش جهان هم نکونام و قلعه نویی به سمت هم رفتند و یکدیگر را به آغوش کشیدند تا علیرغم تمام اختلافاتی که در گذشته داشتند، نشان دهند که در حال حاضر هیچ مشکلی با هم ندارند و یا حداقل دوست ندارند به مشکلات گذشته دامن زده شود.

در جریان احوالپرسی های پیش از آغاز بازی قلعه نویی با هاشمی نسب و جواد نکونام هم با برخی بازیکنان سپاهان احوالپرسی کردند تا هیچ چیز غیرعادی را شاهد نباشیم و همه چیز آماده مسابقه ای باشد که در پایان نیمه اول با نتیجه 1 بر 1 رو به پایان است.

 

 

 

 

عکس ها از: شهرام شریفی

 

دیدگاه‌ها