کد خبر : 1558957 | 13 مهر 1397 ساعت 19:58 | 78.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی:

از دعوت نشدن بازیکنانم به تیم ملی خوشحالم!

سرمربی پدیده عقیده دارد که این تیم برای ادامه مسیر موفقیت خود به تزریق پول نیاز دارد.

از دعوت نشدن بازیکنانم به تیم ملی خوشحالم!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری بعد از بازی تیمش با فولاد خوزستان در جام حذفی اظهار کرد: بازی خوب و جانداری را از دو تیم دیدیم. مقداری تحت تاثیر حریف بودیم و فولادی‌ها تیم ما را تحت فشار قرار دادند. آنطور که باید و شاید نشد از فضاها استفاده کنیم. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و بازی خودمان را توانستیم ارائه کنیم.

 

او افزود: توپ را در نیمه دوم به خوبی توانستیم به گردش درآوریم و جریان بازی به شکلی شد که می‌خواستیم. پیروزی واقعا سخت بود، دو بار عقب افتادیم اما برگشتیم. به عقیده من پنالتی فولاد اشتباه بود. شاید داور زاویه‌اش در آن لحظه خوب نبود.

گل‌محمدی تصریح کرد: خوشبختانه بعد از پنالتی اشتباه فولاد، باز به بازی برگشتیم و بعد از گل تساوی، گل سوم را هم به ثمر رساندیم. بازیکنانم نشان دادند ذهن قوی و خوبی دارند. ۲ بار عقب افتادیم و جبران کردیم. گل چهارم را هم می‌شد به ثمر برسانیم. این ذهنیت است که برد و پیروزی را به همراه می‌آورد. بازی سنگینی را با برد به پایان رساندیم. از همه هوادارانی که امشب سنگ تمام گذاشتند ممنونم. باعث خوشحالی است که این همه هوادار به ورزشگاه می آیند و از تک‌تک آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

او در خصوص داوری مسابقه گفت: اکبریان قضاوت خوبی داشت و به جز پنالتی اشتباه برای فولاد، در بقیه صحنه‌ها خوب کار کرد و به او خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی پدیده افزود: می‌ترسم روزی مشکلات حل شود اما کار از کار گذشته باشد. مسئولین الان باید پای کار بیایند، الان باید پول تزریق شود. وقتی که دیگر کار از کار گذشته و روحیه برتری طلبی نمانده‌باشد و پول بیاید دیگر فایده‌ای ندارد. الان وقتش است که حمایت شود. شاید ۲-۳ هفته دیگر نشود که این روند را ادامه دهیم. حیف است چنین تیمی از هم بپاشد.

 

گل‌محمدی در خصوص کارت‌های زرد و قرمز بازیکنانش تصریح کرد: هیجان بازی بالا بود، به اضافه اینکه پس از پنالتی اشتباهی که برای فولاد اعلام شد، فکر می‌کنم که ذهن بچه‌ها به هم ریخت و همین موضوع سبب شد تا کارت‌هایی بگیریم. امیدوارم جز سعید صادقی که امشب اخراج شد، محروم دیگری نداشته‌باشیم.

او در خصوص بازی بعدی تیمش در برابر فولاد اظهار کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، بازی بعدی مقابل فولاد سخت‌تر و مهمتر از این بازی است.

 

سرمربی پدیده در خصوص عدم دعوت از بازیکنان پدیده به تیم ملی گفت: خوشحالم که کسی دعوت نشد، بازیکن نباید فکر کند چون چند بازی خوب بوده به تیم ملی می‌رسد. بازیکن باید آنقدر به صورت مستمر خوب و قوی باشد که به تیم ملی دعوت شود.

دیدگاه‌ها