کد خبر : 1558976 | 13 مهر 1397 ساعت 21:21 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

روایت سرمربی چلسی از سفر 30 سال قبل به لندن

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی 30 سال قبل برای آموختن زبان انگلیسی و البته فوتبال دیدن به لندن سفر کرده است.

روایت سرمربی چلسی از سفر 30 سال قبل به لندن

به گزارش "ورزش سه"، 8 پیروزی و 2 تساوی، حاصل کار سرمربی سابق ناپولی در ابتدای حضور در چلسی بوده است و حالا ساری در مورد زندگی در انگلیس و بازیکنانی چون هازارد و جورجینیو با اسکای اسپورتس مصاحبه کرده است.

 

سفر به لندن در گذشته: "چلسی، تاتنهام، آرسنال و حتی کویینز رنجرز پارک، همه بازی ها را تماشا می کردم. شرایط آن زمان خیلی متفاوت بود و فوتبال انگلیس آن زمان به سبک معمول انگلیسی بود اما حالا بیشتر اروپایی است.

 

1342497

 

البته من سالها پیش و برای آموختن زبان اینجا آمدم. حالا همه چیز تغییر کرده است اما لندن همان جذابیت سابق را دارد. من انگلیس را دوست دارم و اینجا خانه من است اما خیلی کم به داخل شهر رفته ام و اینجا خیلی آرامش ندارم. شاید در تعطیلات بازی های ملی به داخل شهر رفتم اما به هر حال من عاشق لندن هستم.

 

من خیلی خوش شانس بودم که بازیکنان با کیفیتی در چلسی هستند و این شروع خوب به خاطر بازیکنان به دست آمده است. گرچه که سبک فعلی با  فصل گذشته متفاوت است، اما چلسی پر از بازیکنانی است که با سبک بازی من تطابق دارند."

 

انتقال جورجینیو به چلسی: "او مطابق با سبک مورد علاقه من بازی می کند. او به سختی تلاش می کند و در انتقال توپ بسیار سریع است اما سسک فابرگاس نیز همین توانایی ها را داراست. گرچه شاید مشخص نباشد اما جورجینیو شخصیت بزرگی دارد و می تواند الگوی مناسبی برای هم تیمی هایش داخل و بیرون زمین باشد."

 

1342495

 

درخشش هازارد: "با شاد بودن فضا می توانید هازارد را برای بهتر بودن تحریک کنید. هازارد به استراتژی های من نیازی ندارد و او تحت تاثیر رسانه ها و آنچه در اطراف او اتفاق می افتد قرار نمی گیرد و عاشق فوتبال بازی کردن است.

 

اما بازیکنان بزرگ به اهداف مهم نیاز دارند. اگر هازارد کمی هجومی تر بازی کرده و بهترین عملکردش را ارائه دهد از این هم بهتر خواهد شد."

دیدگاه‌ها