کد خبر : 1558992 | 13 مهر 1397 ساعت 21:41 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع درخشان سرخپوش برابر مهاجمین طلایی (عکس)

دفاع چپ تیم نساجی مازندران با ارائه یک نمایش خوب مقابل سپاهان در کنار لک یکی از ستاره‌های تیمشان در ورزشگاه نقش جهان لقب گرفت.

به گزارش "ورزش‌سه"،  شاید در انتهای بازی از کادرفنی نساجی هم سوال شود که کدام بازیکنتان مقابل سپاهان درخشان ظاهر شد، به مجتبی ممشلی و حامد لک اشاره کند. به خصوص مدافع چپ نساج‌ها که یکی از روزهای خوب خود را پشت سر گذاشت.


ممشلی که در مسابقات ابتدایی نساجی یا نیمکت نشین حمیدرضا دیوسالار بود یا در پست غیر تخصصی به کار گرفته می‌شد از هفته چهارم لیگ برتر به ترکیب ثابت تیمش رسید و به یکی از مهره‌های ثابت نکونام تبدیل شد.


شماره پنج نساجی در دیدار امروز برابر سپاهان علاوه بر اینکه حضور موثری در خط دفاع داشت و کمتر موقعیتی به طلایی پوشان از جناح راست زمین می‌داد، یکی از مهره‌های اصلی نکونام در بخش تهاجمی بود. به خصوص اینکه از سرعت مناسبی برخوردار است و به همین واسطه رفت و آمد زیادی را بین دفاع و حمله انجام می‌دهد و در انتقال سرعتی توپ از دفاع به حمله موثر عمل می‌کند.


ممشلی در نیمه اول یک موقعیت بسیار خوب به دست آورد که با بدشانسی از دست رفت. این بازیکن در دقیقه 46 بازی و در وقت‌های اضافه از توپ برگشت داده شده به بیرون محوطه جریمه استفاده و شوت سنگینی را روانه دروازه نیازمند کرد که این فرصت به شکل بسیار خطرناکی و مماس با تیر دروازه به بیرون رفت. هر چند که در ضیافت پنالتی‌ها، ضربه سوم نساجی را به زیبایی تبدیل به گل کرد و اینگونه موقعیت از دست رفته را جبران نمود.

 

 

 


عکس: مسعود اکبری

دیدگاه‌ها