کد خبر : 1558997 | 13 مهر 1397 ساعت 21:57 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

باید متحد بمانیم

تکسیرا: سپاهان امسال مربی بزرگ دارد

مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید که پیش از آغاز دیدار برابر نساجی مازندران به تمام نکته های این بازی فکر شده بود.

تکسیرا: سپاهان امسال مربی بزرگ دارد

به گزارش "ورزش سه" ، تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان که به جای امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی با نساجی در جام حذفی حضور یافت، در مورد این بازی گفت:  امروز فوتبال زیبایی را مشاهده کردید. دو تیم متفاوت در زمین بودند. نساجی به دلیل اینکه تلاش می‌کرد، گل نخورد، بازی بسته‌ای را به نمایش گذاشت، اما آنها برابر سپاهان قوی بازی می‌کردند. بازی را محکم شروع کردیم و نمایش خوبی به اجرا گذاشتیم.


مربی سپاهان حرف هایش را اینگونه ادامه داد: موقعیت‌های زیادی از چپ، راست و عمق ایجاد کردیم. حرکات تمرین شده داشتیم که در موقع حمله ایجاد کرده و طبق برنامه‌ ریزی‌های قبلی، حملات مختلفی را طراحی کردیم. گلی که نساجی به ثمر رساند، قبل از آن خطا روی مهدی کیانی رخ داد و صد در صد فغانی این صحنه را ندید، اما داور چهارم صحنه را دید.


تکسیرا با اشاره به اینکه رمز اصلی موفقیت برای سپاهان متحد ماندن است، عنوان کرد: پس از گلی که خوردیم، موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. از همه مهم‌تر این است که سپاهان زنده است، این تیم امیر قلعه‌نویی است و هیچ وقت روی‌مان را برنگردانده‌ایم. راه‌مان را ادامه داده و شادی‌های زیادی به هواداران سپاهان اهدا خواهیم کرد. هواداران امروز حمایت‌مان کردند و مهم است که بازیکنان احساس کنند، هواداران پشت تیم هستند. باید متحد باشیم و راه‌مان را ادامه دهیم.


دستیار قلعه نویی در مورد ضربات پنالتی هم گفت: ضربات پنالتی شانسی نیست و باید روی آن کار کنیم. ما با دروازه‌بان تیم‌مان کار کرده بودیم. همه اینها به باهوش بودن سرمربی تیم‌مان بازمی‌گردد. ما به لحظه به لحظه بازی فکر کرده بودیم و قلعه‌نویی بود که در این دیدار خیلی کمک کرد.

 

تکسیرا در مورد حضور سپاهان در دو جام هم توضیح داد: سپاهان از هر جهت برای بازی‌های جام حذفی و لیگ آماده است. بازیکنانی که حتی بازی نکردند، با ما متحد بوده و کمک‌مان کرده‌اند. بازیکنانی که بازی نکرده‌اند، به بازیکنانی که بازی می‌کنند، خیلی کمک می‌کنند.


مربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی افتاده که سپاهان برخلاف چند سال گذشته، تیم منجسمی شده است، گفت: این موفقیت چند علت دارد، این موضوع تفاوت یک مربی بزرگ و معمولی را نشان می‌دهد. مربی بزرگ خیلی چیزها می‌تواند بدست آورده و هر سال می‌خواهد موفقیت بیشتری بدست بیاورد. تفاوت سپاهان به نسبت سال گذشته به همین موضوع برمی‌گردد. شما شاهد هستید که برخی مواقع خوب بازی نمی‌کنیم. ما باید به باشگاه (اشاره به لوگوی باشگاه) احترام بگذاریم.

دیدگاه‌ها