کد خبر : 1559033 | 14 مهر 1397 ساعت 10:04 | 66.9K بازدید | 0 دیدگاه

پایان نیمکت نشینی های گلر ملی پوش

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان

استقلال در دیدار تکراری امروز مقابل نفت یا یکی دو تغییر به میدان خواهد رفت که مهم ترین تغییر بازگشت احتمالی گلر ملی پوش به درون دروازه خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش سه"، تنها دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر عصر امروز در شرایطی به میزبانی دوباره مسجدسلیمانی ها برگزار می شود که استقلال برای تکرار برد مقابل نفت با یکی دو تغییر به مصاف رقیب زخم خورده خواهد رفت.


وینفرد شفر که برخلاف پیش بینی ها در جام حذفی ترجیح داد از سیدمهدی رحمتی به عنوان مرد شماره یک بهره ببرد امروز تصمیم دارد از سیدحسین حسینی به عنوان دروازه بان بهره ببرد تا روند نیمکت نشینی های گلر ملی پوش آبی ها بعد از 10 بازی پاره شود. این تصمیم از آن جا اتخاذ شده که شفر بنا دارد از این پس سیستم چرخشی را برای دروازه بان های خود در دستورکار قرار دهد.


در خط دفاع بازگشت روزبه چشمی به مرکز و قرار گرفتن در کنار پژمان منتظری باعث می شود تا استقلال با این جابه جایی آرمین سهرابیان دیگر ملی پوش خود را به منطقه چپ منتقل کند تا میلاد زکی پور نیمکت نشین شود. در دفاع راست هم وریا غفوری همچنان انتخاب اصلی خواهد بود، بازیکنی که در جام حذفی مقابل نفتی ها از سوی داور با کارت قرمز مستقیم اخراج شد اما صعود استقلال به مرحله بعد باعث شد تا محرومیت این بازیکن در لیگ اعمال نشود.


فرشید باقری دوباره به ترکیب اصلی برمی گردد تا در کنار علی کریمی دو هافبک تدافعی استقلال مقابل مسجدسلیمانی ها لقب بگیرند.


با مصدومیت طارق همام و دوری ملی پوش عراقی از شرایط ایده آل الهیار صیادمنش شانس اول برای ایستادن در ترکیب اصلی خواهد بود. بازیکن جوانی که در بازی چند شب قبل مقابل نفتی ها پرتلاش و زهردار نشان داد حالا به عنوان وینگر راست از شانس بیشتری برای حضور در ترکیب برخوردار است.


در پست وینگر چپ مرتضی تبریزی انتخاب اول خواهد بود، بازیکنی که در جام حذفی نیمکت نشین شده بود امشب یکی از کلیدی ترین مهره ها در ساختار تهاجمی خواهد بود تا جنگ او با مدافع مستقیمش دیدنی باشد. فرشید اسماعیلی آماده ترین مهره این روزهای استقلال نیز مثل چند بازی گذشته نقش شماره 10 را برعهده خواهد داشت تا با آزادی عمل به عنوان مهره پشت مهاجم هم بازیسازی کند هم در امر گلزنی کمک حال استقلالی ها باشد.


تک مهاجم استقلال در بازی امشب روح ا.. باقری تعویض طلایی جدال چند شب پیش خواهد بود که با نیمکت نشینی الحاجی گرو دوباره همه نگاه ها برای گلزنی به او دوخته شده است.


ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان


سیدحسین حسینی؛ پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، وریا غفوری؛ فرشید باقری، علی کریمی؛ الهیار صیاد منش، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی؛ روح ا.. باقری

 

دیدگاه‌ها