کد خبر : 1559082 | 14 مهر 1397 ساعت 11:51 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

شماره 45 و پیکان در جاده پیروزی

بردهای جلالی با بازگشت ثاقبی و «توازن»

هافبک تهاجمی تیم پیکان بعد از حدود یک فصل دوری از حالا بازی به بازی برای تیمش بازیکنی مفیدتر و مثمرثمرتر می شود.

بردهای جلالی با بازگشت ثاقبی و «توازن»

به گزارش" ورزش سه" شاهین ثاقبی هافبک تکنیکی پیکان بعد از سپری کردن یک فصل تلخ، در فصل جدید رقابت ها آرام آرام توسط جلالی به ترکیب تیم اضافه شد و حالا در حالی که لیگ به هفته های دشوارش نزدیک می شود او به فرم خوب گذشته اش نزدیک شده است.  ثاقبی از لیگ سیزدهم و در حالیکه یک بازیکن جوان هجده ساله بود به فوتبال ایران معرفی شد و فصلی فوق العاده داشت. او در تیمی که دراگان اسکوچیچ هدایت آن را به عهده داشت یکی از سه هافبک پشت تک مهاجم این تیم بود. ثاقبی در نیم فصل دوم تبدیل به بازیکن ثابت شد و در این فصل 5 گل زد و 3 پاس گل داد. او در لیگ پانزدهم اما درحالیکه می توانست در ملوان بماند برای انجام خدمت سربازی به تراکتورسازی رفت و در دوفصل برای این تیم علاوه بر بازی های لیگ برتر و جام حذفی 10 بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد اما با پایان خدمتش و بازگشت به ملوان مجبور شد یک فصل کامل را در لیگ یک بماند. لیگ هفدهم برای او می توانست به مراتب بهتر باشد. او با سپاهان کارش را آغاز کرد و درحالیکه در بازی برابر پارس جنوبی برای تیمش گل زد و دو پاس گل هم یکی در دربی اصفهان و دیگری برابر صنعت نفت به بازیکنان همتیمی اش داده بود اما نتایج بد سپاهان باعث شد تا نیم فصل به تهران و تیم پیکان بیاید. او از هفته شانزدهم تا بیست و چهارم سه پاس گل برای پیکان داد اما مصدومیت او باعث شد که ادامه فصل را از دست بدهد.


او امسال اما 5 هفته ابتدایی را از دست داد و از یک بازی دوستانه کارش را برای پیکان شروع کرد و سپس از هفته ششم با ورودش با تغییر تاکتیک جلالی هم همزمان بود. او در 2-4-4 جلالی در پست هافبک راست به میدان رفت و در دومین بازی اش برای پیکان یک گل حساس در آبادان به ثمر رساند. نکته جالب اینکه او در سه بازی آخر با لباس پیکان سه برد به دست آورده است. ثاقبی در آخرین بازی پیکان برابر گهر دورود در برد پرگل تیمش 2 گل به ثمر رساند.  


هافبک شماره 45 پیکان بعد از گذراندن دوران مصدومیتی طولانی با روش منطقی جلالی به تدریج به ترکیب تیم اضافه شد و حالا تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی تیمش شده است. پیکان با وجود ثاقبی و مهدی مومنی که در کناره ها برای این تیم بازی می کنند و با توجه به حضور محمد قاضی و عیسی آل کثیر و مهدی شیری از نظر تهاجمی تیمی است که می تواند برای هرتیم دیگری حتی پرسپولیس حریف آینده اش خطرناک باشد. یادمان نرود که پیکان با خوردن تنها 4 گل یکی از بهترین خطوط دفاعی این فصل را دارد. اگر پیکان این توازنی که در بازی تدافعی و تهاجمی به دست آورده را حفظ کند شاید جلالی و یارانش امسال شاهد تعبیر رویاهای بزرگشان باشند.

 

دیدگاه‌ها