کد خبر : 1559095 | 14 مهر 1397 ساعت 12:29 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

از اخراج و خطای پنالتی در لیگ تا گل به خودی در جام حذفی؛

ادامه نمایش‌های ضعیف مریدی در فولاد

هافبک تیم فولاد خوزستان در دیدار دیروز تیمش مقصر اصلی دریافت گل بود و نمایش ضعیفی داشت.

ادامه نمایش‌های ضعیف مریدی در فولاد

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز گذشته در یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف پدیده مشهد رفت. ایلی استان در این بازی پیمان شیرزادی، عبدالله کرمی و ایوب والی را در خط دفاع تیمش در اختیار نداشت. همین مسئله باعث شد برای دومین بازی متوالی از سینا مریدی در پست مدافع چپ استفاده کند.

 

مریدی که در دیدار قبلی مقابل ماشین سازی تجربه حضوری نه چندان خوب در این منطقه را داشت، این بار در آزمونی مهم تر و مقابل وینگرهای توانای پدیده قرار گرفت. نفوذ های پرتعداد خلعتبری از سمت راست یکی از تاکتیک های مهم تیم گل محمدی بود و حسابی خط دفاع فولاد را آزار داد.

 

اما مدافع چپ دیروز فولاد بعد از اینکه به هر ترتیب از حملات سمت راست پدیده جان سالم به در برد، در نیمه دوم مرتکب اشتباهی شد که نتیجه بازی را تغییر داد. مقاومت فولاد بالاخره در دقیقه 73 بازی شکست و پیروزی این تیم با تساوی عوض شد تا سرنوشت نهایی بازی عوض شود. سانتر پدیده ای ها از سمت چپ دفاع فولاد با یک خروج ناموفق از دروازه بان این تیم باعث ایجاد موقعیت گلزنی برای پدیده شد. بازیکن پدیده توپ را این بار از سمت مخالف به دهانه دروازه فولاد فرستاد و سینا مریدی می خواست با یک ضربه سر این توپ را دفع کند که به اشتباه آن را به سمت دروازه خودی زد. تلاش نگچی لوپز هم حاصلی نداشت و ضربه سر مریدی به شکلی عجیب دروازه فولاد را گشود.

 

این اشتباه و در مجموع روز ناکامی که هافبک سابق و مدافع فعلی فولاد در مشهد داشت، به نمایش های ناموفق او در هفته های سپری شده از لیگ پیوست. مریدی در هفته دوم و بازی حساس مقابل پرسپولیس با بی احتیاطی کارت قرمز دریافت کرد و تیمش را 40 دقیقه ده نفره کرد. همین مسئله شکست سنگین فولاد برابر پرسپولیس را رقم زد. در بازی هفته هفتم در اصفهان هم این بازیکن در موقعیتی معمولی، یک تکل خشن از پشت روی پای میلاد محمدی زد و با تقدیم پنالتی به تیم سپاهان، تیم خود را با یک گل عقب انداخت. تجربه بازی در پست غیر تخصصی هم برای این بازیکن اصلا جالب نبوده و نشان داده که از نظر تمرکز بسیار متفاوت با روزهای حضور در میانه زمین است.

دیدگاه‌ها