کد خبر : 1559105 | 14 مهر 1397 ساعت 12:58 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

گلر کره ای با تیم ژاپنی به کشور خود برمی گردد؛

در انتظار جنجال کره‌ای‌ها در بازی برگشت نیمه نهایی آسیا

دروازه بان کره ای تیم کاشیما آنتلرز معتقد است با جو متشنجی در دیدار برگشت نیمه نهایی آسیا در کشور خود مقابل سوون سامسونگ مواجه خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن و سوون سامسونگ کره جنوبی دیدار رفت خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با جنجال های نسبتا زیادی به پایان بردند. در این بازی که با برتری دقیقه آخری میزبان در ژاپن خاتمه یافت، یکی از حواشی مربوط به دروازه بان کره ای تیم کاشیما آنتلرز بود.

 

کووان سون تائه، گلر 34 ساله تیم کاشیما که پس از سابقه 10 سال بازی در تیم چونبوک موتورز کره، راهی لیگ ژاپن شده، درگیری های زیادی با بازیکنان سوون سامسونگ داشت. کره ای ها به دلیل رقابتی که بین سوون و چونبوک وجود دارد، دل خوشی از این دروازه بان باتجربه ندارند و حالا از بدِ حادثه در لیگ قهرمانان و در بازی مقابل یک تیم خارجی با او روبرو شده اند.

 

سون تائه بعد از بازی رفت نیمه نهایی به یک خبرنگار ژاپنی گفت: می دانم هواداران سوون مرا دوست ندارند. فکر می کنم بازی برگشت در کره برای من خیلی بدتر از این ها باشد. انتقال من به ژاپن شاید خیلی جالب نبود اما حس کردم برای تیم لازم بود.

 

این دروازه بان کره ای در یکی از صحنه های اواخر نیمه اول بازی درگیری شدیدی با بازیکنان سوون سامسونگ پیدا کرد و داور مسابقه در حالی که در چند قدمی او حضور داشت، به جای اخراج این بازیکن به یک کارت زرد اکتفا کرد.

 

همین اتفاقات باعث شده کره ای ها در فضای مجازی به صفحات سون تائه حمله ور شوند و او به این دلیل اکانت های خود را از تمام شبکه های اجتماعی پاک کرد.

 

 

1342655

 

1342656

 

1342657

 

دیدگاه‌ها