کد خبر : 1559337 | 15 مهر 1397 ساعت 10:12 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

برد ۱‍۰۰ امتیازی بسکتبال با ویلچر در گام نخست

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران در نخستین دیدار خود برابر تیم میزبان ۱۱۷ بر ۱۷ به پیروزی رسید تا قدرت خود را به حریفان نشان دهد.

برد ۱‍۰۰ امتیازی بسکتبال با ویلچر در گام نخست

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در نخستین بازی خود از ساعت ۸ صبح به وقت تهران به مصاف میزبان رفت و این در حالی بود که کل سالن، اندونزی را تشویق می کردند.


شاگردان دستیار در کوارتر نخست در حالی که تماشاگران حاضر در سالن یک صدا میزبان را تشویق می کردند، توانستند ۱۲ بر ۲ از حریف جلو باشند. همین موضوع باعث شد سرمربی اندونزی در خواست استراحت فنی کند و پس از بازگشت به زمین، میزبان با یک پرتاب توانست ۲ امتیاز کسب کند؛ اما در نهایت این ملی پوشان ایران بودند که توانستند ۳۸ بر ۴ کوارتر اول را به سود خود به پایان ببرند.


با آغاز کوارتر دوم تیم اندونزی سعی کرد اختلاف ایجاد شده را کمتر کند و ۵ امتیاز کسب کرد اما شاگردان دستیار هم با عملکرد خوب خود توانستند امتیاز ایران را به عدد ۴۴ برسانند. این کوارتر هم با امتیاز ۵۶  بر ۱۱ به سود ایران به پایان رسید.


کوارتر سوم هم با وجودی که تیم اندونزی خوب شروع کرد اما در امتیاز ۱۳ برابر ۶۷ متوقف شد تا سرمربی ایم تیم تقاضای وقت استراحت فنی کند اما این در خواست هم برای این تیم موثر نبود و شاگردان دستیار ۷۳ بر ۱۳ از حریف پیش افتادند. در پایان، این کوارتر ۸۵ بر ۱۳ به سود ایران به پایان رسید.


کوارتر چهارم شاگردان دستیار امتیاز تیم ملی را به عدد ۹۹ رساندند تا اختلاف بیشتر شود. این دیدار در نهایت با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۷ به پایان رسید تا میزبان با وجود حمایت تماشاگران هم نتواند امتیازی بهتر از کسب کند.


ایران فردا از ساعت ۱۶ به وقت تهران در دومین بازی خود به مصاف چین می رود.

دیدگاه‌ها