کد خبر : 1559343 | 15 مهر 1397 ساعت 10:45 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

"ماگمدوف" حریف ایرلندی و هوادارانش را با هم کتک زد!

نبرد جنجالی قرن؛ "مک گریگور" در قفس زانو زد

در یک مبارزه حساس و پربیننده در رشته MMA که نبرد قرن نامیده شده بود، فایتر روسی حریف ایرلندی خود را ناک اوت کرد.

نبرد جنجالی قرن؛ "مک گریگور" در قفس زانو زد

به گزارش "ورزش سه"، اگر خیلی هم اهل رشته های رزمی به ویژه مبارزه در قفس نباشید، حتما در هفته های اخیر کری خوانی مبارز ایرلندی قبل از نبرد با "حبیب ماگمدوف" به گوشتان خورده است.


مبارزه  مک گریگور و حبیب ماگمدوف قرار بود برای تصاحب کمربند قهرمانی سبک وزن سازمان UFC آمریکا برگزار شود. ماگمدوف روسی که تاکنون تمامی مبارزات خود را بدون شکست پشت سر گذاشته، در هفته های اخیر شاهد کری خوانی حریف ایرلندی خود بود. مک گریگور برای اینکه روحیه حریف خود را به هم بریزد، حتی به مدیربرنامه او نیز اتهام زد و او را تروریست خواند.


شب گذشته تماشاگران زیادی منتظر برگزاری این مبارزه بودند که برخی نام آن را نبرد قرن می گذاشتند. این نبرد در فینال سبک وزن بین ۲ مدعی رشته MMA برگزار می شد و به خاطر کری خوانی های زیاد قبل از آن از حساسیت ویژه ای برخوردار بود.


از همان راند نخست حبیب ماگمدوف توانست با ضربات سهمگین خود به حریف ایرلندی او را گیج و سردرگم کند. این روند در راند دوم نیز ادامه داشت و مشخص بود مبارز روسی که تاکنون شکستی در کارنامه خود نداشته است، می تواند یک پیروزی دیگر در کارنامه اش ثبت کند.


راند سوم هم پایان کار نبود. ضربات و فنون مختلفی که حبیب به بدن و صورت مک گریگور می زد، او را از پای درآورده بود. در نهایت در راند چهارم دیگر مقاومت مبارز ایرلندی به اتمام رسید. در این راند بار دیگر حبیب توانست مک گریگور را زمین بزند و این بار داور خیلی سریع به مک گریگور هشدار داد که از تورهای کناری کمک نگیرد تا بازنده اعلام نشود. در نهایت حبیب توانست با ضربات خود، حریف پر سروصدای خود را شکست دهد و ناک اوت کرد.

 

1342935


حبیب مگمدوف که در هفته های اخیر در برابر توهین ها و کری خوانی های مک گریگور به مدیربرنامه، خودش و حتی همسرش سکوت کرده بود، از کوره در رفت و به سوی اطرافیان حریف ایرلندی حمله کرد و آنها را هم کتک زد. از سوی دیگر هواداران حبیب هم وارد قفس شدند و به مک گریگور حمله کردند تا درگیری در سالن بالا بگیرد.


این درگیری های شدید که صحنه های عجیبی را برای حاضران در سالن و میلیون ها بیننده تلویزیونی رقم زده بود، در نهایت با دخالت پلیس پایان یافت.


با اینکه باید طبق عرف کمربند قهرمانی به حبیب ماگمدوف به عنوان قهرمان سبک وزن UFC اهدا می شد، به خاطر جو ملتهب سالن این اتفاق حتی با اصرار فایتر روسی هم رخ نداد. در نهایت حبیب ماگمدوف با اسکورت ویژه پلیس از سالن خارج شد تا با این شکل عجیب یک ماه رجزخوانی برای نبرد قرن به پایان برسد.

 

1342934

دیدگاه‌ها