کد خبر : 1559345 | 15 مهر 1397 ساعت 10:13 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - منچسترسیتی

دو تیم لیورپول و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

پیش بازی لیورپول - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم شرایط کاملا مشابهی را در طول فصل تا به اینجا سپری کرده اند و تقابل آنها می‌تواند اوج حساسیت باشد. سیتی با 19 امتیاز از 6 پیروزی و 1 تساوی، در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته و لیورپول نیز دقیقا با امتیازاتی مشابه  و به خاطر تفاضل گل ضعیف تر، در رده دوم قرار گرفته است. لیورپول در این فصل قصد دارد طلسم 28 ساله را شکسته و سرانجام به جام قهرمانی لیگ برتر برسد ولی آنها رقیب قدرتمند و سرسختی به نام سیتی را پیش روی خود دارند.

 

 

1342937

 

 

در حقیقت سیتیزن‌ها که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هستند، موفق شدند 100 امتیاز کسب کنند و با رکوردهای متعددی به این جام قهرمانی برسند. از همین رو، شاگردان پپ رقبای سرسختی برای لیورپول در این فصل خواهند بود و پیروزی در این دیدار می‌تواند گام بلندی برای موفقیت لیورپول در این فصل باشد.

 

قرمزهای آنفیلد، در 6 تقابل اخیر خود با سیتی، 4 پیروزی به دست آورده اند و 1 دیدار با تساوی و 1 دیدار با شکست انها همراه بوده است. بدین ترتیب، در تقابل های رو در رو، پپ شانس چندانی برای کسب پیروزی ندارد و این کلوپ است که در اکثر مواقع سربلند خارج شده است.

 

لیورپول به جز چمبرلین که کل فصل را از دست داده، غایب قطعی دیگری ندارد ولی حضور اوریجی، لالانا و کیتا هنوز مشخص نیست. در آن سو، مانگالا، کلودیو براوو و فابین دلف غایب هستند و حضور دی بروین، مندی و گوندوگان هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1342938

 

دیدگاه‌ها