کد خبر : 1559382 | 15 مهر 1397 ساعت 12:38 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

رسرمربی اسپانیایی در انتظار ورود ستاره ایرانی

کارانکا: پیوستن انصاری فرد به ناتینگهام قطعی است

طولانی شدن روند انتقال به تیم جدید ابهامات بسیاری پیرامون آینده ستاره ایرانی رقم زد، نکته ای که حالا به سوژه ای مهم برای روزنامه نگاران انگلیسی نیز تبدیل شده است.

کارانکا: پیوستن انصاری فرد به ناتینگهام قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری فرد بعد از فسخ قرارداد با المپیاکوس در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد در رادار باشگاه ناتینگهام فارست قرار گرفت تا جایی که نه تنها خود او بلکه تمامی رسانه های منتسب به این باشگاه نیز از پیوستن کریم به جمع قرمزپوشان ناتینگهام خبر دادند.


اما در کمال تعجب این انتقال با گذشت نزدیک به دو ماه نهایی نشد تا سرنوشت انصاری فرد با ابهامات فراوانی روبرو شود. برخی رسانه های جزیره از منتفی شدن این انتقال خبر دادند اما برخی نیز بودند که در گزارش هایی همچنان از باز بودن این پرونده صحبت می کردند و ادعا می کردند روند این انتقال تنها به این دلیل به تاخیر خورده است که مدیرفنی باشگاه تغییر کرد.


در شرایطی که اوضاع برای ناتینگهام با چند برد در چمپیون شیپ مناسب پیش می رود تا آنها با ایستادن در جایگاه پنجم یکی از مدعیان صعود لقب بگیرند آیتور کارانکا سرمربی اسپانیایی در جدیدترین مصاحبه خود که بعد از برد شیرین 2-0 مقابل میدلزبورو انجام داد در پاسخ به موضوع انتقال مهاجم ایرانی که قرار بود یک انتقال قطعی باشد، گفت:«انتقال او نهایی است. انصاری فرد می‌خواهد به تیم ما بیاید، فارست هم او را می‌خواهد حتی در این راه بسته اقتصادی ما برای این انتقال نیز آماده است».


او ادامه داد:« در عین حال، المپیاکوس نیز قراردادش را با انصاری فرد فسخ کرد تا تمرکز کریم بر انتقال به فارست قرار بگیرد. حالا همه چیز برعهده فارست است تا ملزومات لازم برای انتقال را فراهم کرده و مجوز کار برای او را بگیرد. به نظر این بخش ماجرا مشکل ساز شده ولی باشگاه هنوز سخت تلاش می‌کند تا این انتقال نهایی شود».


کارانکا اسپانیایی در پایان بار دیگر با تاکید بر قطعی بودن خرید انصاری فرد گفت:« پیوستن او به فارست قطعی است ولی موضوع زمان انتقال است و مطمئنا پس از انتقال، او خرید خیلی خوبی خواهد شد. تمام آن چه من باید انجام دهم این است که این مکالمات را برای مصاحبه بعدی حفظ کنم».

 

دیدگاه‌ها