کد خبر : 1559635 | 16 مهر 1397 ساعت 12:21 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

می خواهیم اولین المپیاد فوتبال پایه را برگزار کنیم

نکیسا: جامعه هاشمیان و مهدوی کیا را تایید کرده

فدراسیون فوتبال در دور جدید برنامه هایش به استفاده از بازیکنان سرشناس دهه های گذشته در فوتبال پایه روی آورده است.

نکیسا: جامعه هاشمیان و مهدوی کیا را تایید کرده

به گزارش" ورزش سه" اینروزها در فدراسیون فوتبال چهره های آشنایی دیده می شوند و یکی از آن ها بی شک نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس است که مدیرمسئول بخش فوتبال پایه کشور در فدراسیون فوتبال شده است. او اینروزها در جزیره کیش است تا مقدمات یک فستیوال فوتبال پایه را در این جزیره زیبا فراهم کند. نکیسا در رابطه با برنامه های مدنظر او و فدراسیون گفت:« قبلا فدراسیون فوتبال شش دوره به صورت سالانه فستیوال هایی را برگزار کرده و دوستان ما در این بخش مثل دکتر ابراهیم شکوری ، آقای جعفری، اقای میرغفاری و دیگر دوستان باعث شدند این فستیوال ها کیفیت بالایی داشته باشند.»


او افزود:« تصور من این است که با پروژه های جدیدتر فضای بهتری را در فوتبال کشور به وجود آورده و خون تازه ای را به رگ های فوتبال پایه تزریق کنیم. به همین علت خدمت آقای ساکت دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال رفتم و با ایشان صحبت کردم. باید بگویم مسبب حضور اهالی فوتبال جوان تر که امروز در بدنه و پیکره فدراسیون مسئولیت های گوناگون دارند آقای ساکت بوده است. آقای تاج هم پذیرفتند که حضور اهالی جوان فوتبالی که تحصیلات آکادمیک هم دارند می تواند در بخش پایه کمک زیادی بکند.»


دروازه بان سابق تیم ملی درباره انتقادهایی که می شود گفت:« دوستانی هستند که در هر فضایی نقد را به حمایت از همکارانشان ترجیح می دهند با این حال وضعیتی که من می بینم امیدوار کننده است الان آقای ماجدی با تحصیلات دکترای مدیریت در کمیته آموزش توانسته تحولات اساسی به وجود بیاورد. من خودم دکترای آسیب هستم یا دکتر شکوری که تحصیلات بالایی دارد.»


نیما نکیسا که برای برگزاری اولین المپیاد فوتبال پایه در کیش حضور دارد درباره مطرح شدن نام کسانی مثل وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا برای مربیگری در فوتبال پایه گفت:« من نمی دانم واقعا که این دوستان آمدند یا نه؟ اما اگر از من سوال شود با تمام وجود استقبال می کنم چون هم آقای هاشمیان هم آقای مهدوی کیا از نظر اخلاقی نه فقط مورد تایید من که مورد تایید جامعه هستند.»


او افزود:« هاشمیان و مهدوی کیا از تاپ ترین ستاره های تاریخ فوتبال ملی هستند و از همه مهمتر این که سال ها است در رده های پایه کار می کنند. به نظرم بهتر از این نمی شود و امیدوارم این دو نفر در تیم های پایه ملی ایران فعالیت کنند.»

 

دیدگاه‌ها