کد خبر : 1559702 | 16 مهر 1397 ساعت 16:43 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

استقلالی‌ها، جهانبخش و اشکان وارد شدند؛

18+1 ملی‌پوش در اردوی تیم ملی و یک سوال !

تمرین امروز ملی پوشان با حضور 19 بازیکن پیگیری می شود تا کی روش رفته رفته برنامه های تاکتیکی خود را به صورت جدی از سر بگیرد.

18+1 ملی‌پوش در اردوی تیم ملی و یک سوال !

به گزارش "ورزش سه"، همواره شروع اردوهای تیم ملی با تاخیر اضافه شدن بازیکنان همراه بوده و اردوی فعلی تیم ملی هم از این امر مستثنی نیست.

 

پس از اینکه اولین تمرین ملی پوشان با نفراتی به اندازه انگشتان یک دست آغاز شد، روز گذشته بازیکنان دیگری خود را به آکادمی ملی فوتبال رساندند تا تعداد ملی پوشان دوررقمی شود ولی هنوز کی روش نمی توانست برنامه های مدنظر خود را پیاده کند و سعی کرد تا با طراحی آیتم هایی نظیر فوتبال گل کوچک بدن های بازیکنان حاضر در اردو را آماده نگه دارد.

امروز اما با اضافه شدن استقلالی ها به استثنای علی کریمی ( آبی پوشان 6 بازیکن در اردوی تیم ملی خواهند داشت)، امید ابراهیمی، محمد خانزاده، اشکان دژاگه و علیرضا جهانبخش که پس از پیروزی بر وستهام بلافاصله خود را به ایران رساند، اردوی تیم ملی شکل جدی تری به خود گرفت تا کی روش هم با دست بازتری برنامه های تاکتیکی خود را پیاده کند.

 

در حال حاضر با احتساب رامین رضائیان که در لیست دعوت شده ها به تیم ملی نبود ولی حضوری فعال در اردو دارد، ملی پوشان به عدد 19 رسیده اند و طی روزهای آینده هم سایر بازیکنان دعوت شده یعنی امیر عابدزاده، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، علی کریمی، صادق محرمی، مجید حسینی، وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و سامان قدوس به اردو اضافه خواهند شد تا تیم ملی آماده دومین دیدار تدارکاتی پس از جام جهانی اینبار در ورزشگاه آزادی مقابل بولیوی شود که روز 24 مهرماه برگزار خواهد شد.

 

طی روزهای آتی اما نکته جالب توجه بی شک زمان اضافه شدن سردار آزمون به تمرینات تیم ملی است؛ بازیکنی که روز گذشته باشگاه روبین کازان خبر جدایی او را از اردوی تیم فوتبال این باشگاه منتشر کرد  ولی امروز هم در تمرینات دیده نشد.

دیدگاه‌ها