کد خبر : 1559807 | 17 مهر 1397 ساعت 09:19 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکست تیم والیبال نشسته بانوان برابر چین

مدال های طلا و نقره پرتاب وزنه مردان به ایران رسید

روز دوم مسابقات دوومیدانی سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی با دستیابی احمد اوجاقلو به مدال برنز کلاس T45/46/47 ماده دوی 200 متر آغاز شد.

مدال های طلا و نقره پرتاب وزنه مردان به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، در ادامه مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی 2018 پارادوومیدانی کاران در مواد مختلف به میدان رفتند که در کلاس T45/46/47 ماده دوی 200 متر احمد اوجاقلو با ثبت زمان 22:53 ثانیه به مدال برنز رسید.

 

در این بخش هاو وانگ از چین با رکورد 21:71 ثانیه اول شد و ریزال باگاس از اندونزی با حدنصاب 22:36 ثانیه عنوان دوم و مدال نقره را به خود اختصاص داد.

 

مبین راکیده دیگر نماینده کشورمان در این ماده با زمان 23:51 هشتم شد.

 

 

 

* یک مدال دیگر برای مهدوی‌کیا

 

 

 

عذرا مهدوی‌کیا در ماده پرتاب نیزه کلاس F12/13 رفت و با ثبت رکورد 32.24 متر به مدال برنز رسید. این نتیجه در حالی برای مهدوی‌کیا رقم خورد که ژائو پیوپینگ از چین با رکورد 44.96 متر اول شد و نماینده چین تایپه حدنصاب 34.26 متر را برجای گذاشت و به مدال نقره دست یافت.

 

 

 

مهدوی کیا روز گذشته در دوی 1500 متر به نشان طلا دست یافته بود.

 

 

 

* صفرزاده در دوی 200 متر بانوان نقره گرفت

 

 

 

هاجر صفرزاده در دوی 200 متر بانوان کلاس T22 به مصاف حریفانش رفت که در پایان با ثبت زمان 27:94 موفق به کسب مدال نقره شد. دونده تایلندی با 27:84 به مدال طلا رسید.

 

 

 

* طلا و نقره پرتاب وزنه مردان به ایران رسید/ اولاد نخستین طلایی روز سوم

 

 

 

نمایندگان کشورمان در ماده پرتاب وزنه کلاس F11 به مصاف حریفانشان رفتند که در پایان مهدی اولاد با پرتاب 14 متر به مدال طلا رسید تا نخستین مدال طلا را در روز سوم برای ایران به ارمغان آورده باشد.

 

 

 

نورمحمد آرخی در همین ماده با 12.64 موفق به کسب مدال نقره شد. پرتابگر هندی با 11.16 به مدال برنز رسید و آرین لطفی دیگر نماینده کشورمان در این رشته با 11.16 به چهارمی بسنده کرد.

 

 

 

* بازرگان به مدال برنز پرتاب دیسک بانوان رسید


سولماز بازرگان نماینده کشورمان در ماده پرتاب دیسک بانوان کلاس ادغامی F43/44 - F62/64 به مصاف حریفانش رفت که در نهایت با پرتاب 29.94 به مدال برنز رسید.


پرتابرگران چینی در این ماده با 39.01 و 36.95 طلا و نقره گرفتند. نماینده چین با 39.01 رکورد جهان را در این دسته شکست.

 

 

 

* احمدی و علیزاده طلا و برنز پرتاب وزنه مردان را بر گردن آویختند

 

 

 

نمایندگان کشورمان در ماده پرتاب وزنه کلاس F33 به مصاف حریفانشان رفتند که در پایان محمدرضا احمدی با پرتاب 9.92 ضمن شکستن رکورد آسیا به مدال طلا رسید تا دومین مدال طلا را در روز سوم برای ایران به ارمغان بیاورد.

 

 

مهدی علیزاده در همین ماده با 9.34 موفق به کسب مدال برنز شد. پرتابگر عربستانی با 9.37 به مدال برنز رسید.

 

 

 

* نقره و برنز پرتاب وزنه کلاس F12 به ایران رسید

 

 

 

سامان پاکباز و مسعود حیدری در کلاس F12 پرتاب وزنه به رقابت با حریفان خود پرداختند که پاکباز با رکورد 15.19 متر به مدال نقره رسید و مسعود حیدری نیز با حدنصاب 14.47 متر مدال برنز کسب کرد.

 

 

در این بخش البک سلطانوف از ازبکستان با پرتابی به طول  15.67 متر اول شد.

 

 

** تیراندازی:

 

 

 

* صعود سه بانوان تیرانداز ایران به فینال تپانچه بادی ۱۰ متر

 

 

 

رقابت های تپانچه بادی بانوان ۱۰ متر کلاس Sh1 با مسابقه ساره جوانمردی، سمیرا ارم و عالیه محمودی برگزار شد که در پایان هر سه نماینده کشورمان به فینال راه یافتند و سمیرا ارم بعد از تغییر قوانین رکورددار مرحله مقدماتی این ماده در بازی های پاراآسیایی شد.

 

 

ارم با ۵۶۹/۱۶  امتیاز در صدر قرار گرفت و با توجه به تغییر قوانین تیراندازی از ۴۰ تیر به ۶۰ تیر رکورد این ماده در آسیا به نام ارم ثبت شد. جوانمردی با  ۵۶۱/۱۴  امتیاز در جای دوم ایستاد و محمودی با  ۵۴۸/۷ امتیاز هفتم شد و هر سه تیرانداز کشورمان به فینال راه یافتند.

 

 

پس از این رقابت ها مجید فلاح تنها نماینده مردان ایران در تپانچه بادی ۱۰ متر کلاس Sh1 رقابت خواهد کرد و سپس معصومه خدابخشی و زهرا غلام زاده در تفنگ درازکش خفیف مسابقه می دهند.

 

 

 

** جودو:

 

 

 

*جودوکاران نابینا از رسیدن به فینال بازماندند

 

 

 

امید جعفری در وزن ۸۱ کیلوگرم که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود، در دور دوم با امتیاز ایپون بر حریف فلیپینی غلبه و راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شد، اما در  این مرحله برابر نوربیگ میرزایف حریف ازبک  قرار گرفت و در نهایت با امتیاز ایپون نتیجه را به قهرمان جهان و پارالمپیک واگذار کرد. جعفری در ادامه مسابقات عصر امروز برای کسب عنوان سوم تا پنجم به مصاف حریفان خود می رود.

 

 

علی عباس نژاد دیگر جودوکار وزن 73 کیلوگرم ایران در روز دوم مسابقات نابینایان این رشته در مبارزه نخست خود حریف هندی را مغلوب کرد، اما در دور دوم نتوانست از سد حریف کره ای عبور کند. وی باید در مرحله بعد برابر رقیب ژاپنی قرار گیرد تا در صورت پیروزی به شانس مجدد راه پیدا کند.

 

 

 

** تیراندازی با کمان:

 

 

 

* تیم های میکس ریکرو و کامپوند به فینال رسیدند

 

 

 

در مسابقات ریکرو رشته تیراندازی با کمان تیم کشورمان با ترکیب زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی توانستند با برتری مقابل کره جنوبی به فینال برسند. تیم ایران در مسابقه فینال برای کسب مدال طلا به مصاف چین می رود.

 

 

همچنین در میکس کامپوند تیم ایران با ترکیب هادی نوری و راضیه شیرمحمدی با غلبه بر کره جنوبی به فینال رسیدند. تیم کامپوند هم در فینال باید به مصاف چین برود.

 

 

 

** والیبال نشسته:

 

 

 

* شکست تیم والیبال نشسته بانوان برابر چین

 

 

 

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در سومین دیدار خود برابر چین به میدان رفت و نتیجه را ۳ بر صفر واگذار کرد. ملی پوشان ست اول را ۲۵ بر ۱۵ واگذار کردند.


شاگردان سلیمانی ست دوم را نیز ۲۵ بر ۱۴ شکست خوردند. ست سوم هم ۲۵ بر ۱۲ به سود چین تمام شد.

 

 

 

** گلبال:

 

 

* شکست تیم گلبال بانوان برابر چین

 

 

در ادامه رقابت های گلبال، تیم ملی بانوان ایران از ساعت ۹ به وقت محلی برابر تیم چین قرار گرفت و نتیجه را ۱۰ بر یک واگذار کرد.

 

دیدگاه‌ها