کد خبر : 1559877 | 17 مهر 1397 ساعت 12:33 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

دلار زودتر گران شده بود، شاید لژیونر می‌شدم

شهرام محمودی: مگر من سوپرمن هستم؟!

پشت خط زن سابق تیم ملی والیبال می گوید اگر گرانی دلار زودتر رخ می داد، شاید او هم لژیونر می شد.

شهرام محمودی: مگر من سوپرمن هستم؟!

به گزارش "ورزش سه"، ۲ سال از آخرین حضور شهرام محمودی در تیم ملی والیبال می گذرد؛ اما هنوز هم خیلی ها منتظر بازگشت او هستند. این بازیکن که با وجود دور بودن از بازی های ملی توانسته سطح خوب خود را حفظ کند و یکی از ستاره های والیبال ایران باقی بماند، بالاخره بعد از کش‌وقوس‌های فراوان خاتم اردکان را به عنوان تیم جدیدش انتخاب کرد. شماره یک سابق تیم ملی بعد از انحلال بانک سرمایه که ۳ سال در عضویت آن بود، با درخواست بهروز عطایی به شهرداری ارومیه پیوست و با تغییرات در این تیم مجبور به جدایی شد.


شهرام محمودی در نهایت به تیمی پیوست که چند ماه قبل به عنوان یار کمکی در ترکیب آن به میدان رفت و توانست قهرمان جام باشگاههای آسیا شود.


در فصلی که خیلی از ستاره های والیبال ایران لژیونر شدند و به کشورهای اروپا رفتند، شهرام محمودی یکی از ستاره های نقل و انتقالات نام گرفته بود و در نهایت هم آنطور که خودش می گوید با رقمی راضی کننده قراردادش را امضا کرده است.


به همین بهانه با شهرام محمودی، پشت خط زن سابق تیم ملی و فعلی خاتم اردکان همکلام شدیم. در ادامه مشروح صحبت های این بازیکن را با خبرنگار "ورزش سه" می خوانید.

 

1343639

 


امیدوارم از سال بعد لیگ منظم شود


شرایط در این فصل برای انتخاب تیم سخت شده بود و به همین خاطر دیر قرارداد بستم. برخی از تیم ها از جمله بانک سرمایه که من عضو آن بودم، منحل شدند. برخی هم رویه تیمداری خود را تغییر دادند و تیم های تازه وارد هم وضع مشخصی نداشتند. امیدوارم از سال بعد همه چیز با نظم پیش برود تا هم تیم ها و هم بازیکنان زودتر تکلیف خود را بدانند.

 


رقم قراردادم راضی کننده بود


با اینکه سطح قراردادها هم نسبت به فصل قبل پایین آمده بود، من قراردادی امضا کردم که از آن راضی هستم. به نظرم اگر بازیکنی هم از رقم های پیشنهادی ناراضی بود و آن را نصف سال قبل می داند، نباید قرارداد می بست. اگر بازیکنان والیبال اتحادیه داشته باشند، این اتفاقات رخ نمی دهد و هیچ کس نمی تواند به ما زور بگوید. متاسفانه در ایران نه اتحادیه بازیکنان داریم و نه باشگاهها.

 


خاتم اردکان کمبود بازیکن دارد


شرایط خاتم اردکان خیلی خوب نیست و با وجود تلاشی که مسئولان انجام دادند، ما دچار کمبود بازیکن هستیم. حداقل در ۲ پست بازیکن جدید می خواهیم؛ هم سرعتی زن کم داریم و هم یک بازیکن دریافت کننده. مسئولان باشگاه هم می دانند و در پی رفع این مشکلات هستند. البته همین اتفاقات باعث شده تا توقع آنها این نباشد که حتما مثل سال قبل به فینال برسیم. من هم هنگام عقد قرارداد گفتم حضور در جمع ۴ تیم برتر لیگ می تواند نتیجه خوبی برای خاتم اردکان باشد و اینطور نیست که بگوییم ما قهرمان می شویم.

 

1343638

 


با بانک سرمایه در جهان کاری نکردیم؛ چه برسد به خاتم


جدا از لیگ برتر ما جام باشگاههای جهان را هم در پیش داریم که دیروز هم قرعه کشی شد. واقعا وضعیت تیم های دیگر با ما قابل مقایسه نیست و آنها سرمایه گذاری بسیار زیادی می کنند. ما سال قبل با تیم پرستاره بانک سرمایه به این رقابت ها رفتیم و نتوانستیم هیچ کاری انجام دهیم. خاتم اردکان که اگر بخواهیم صداقت داشته باشیم، از نظر مهره ای ضعیف تر است و کارش خیلی دشوار است. باید ببینیم که مسئولان تیم تصیم به اعزام تیم به این رقابت ها می گیرند یا خیر چون سال گذشته ما وقتی برگشتیم در لیگ هم کارمان تحت تاثیر قرار گرفت و مصدوم هم دادیم.

 


دلار زودتر گران شده بود، شاید لژیونر می‌شدم


امسال خیلی از بازیکنان ایرانی لژیونر شدند و به لیگ های اروپایی رفتند. من هم اواخر اردیبهشت ماه ۲، ۳ پیشنهاد جدی داشتم؛ اما در آن مقطع تصمیم گرفتم که در لیگ ایران بمانم. آن موقع هنوز این اتفاقات رخ نداده بود و خبری از گرانی دلار نبود. به همین خاطر تصمیم به رفتن نگرفتم. بعد از آن هم دیگر پیشنهادی به من نرسید چون تیم های اروپایی خیلی زود بازیکنان خود را جذب می کنند و مثل تیم های ایرانی نیستند که دقیقه ۹۰ بازیکن بگیرند. شاید اگر دلار زودتر گران شده بود و شرایط الان وجود داشت،‌ تصمیم دیگری می گرفتم.
مگر من سوپرمن هستم؟


من بارها درباره شرایطم و دلایل عدم حضورم در تیم ملی صحبت کردم. فعلا که تمرکزم روی کار باشگاهی است و هیچ تصمیم جدیدی هم نگرفتم. خدا را شکر بازیکنان خوبی هم در تیم ملی حضور دارند و امیدوارم که در همه مسابقات موفق باشند. مگر من سوپرمن هستم که بگویند چون شهرام در تیم ملی نیست، ایران می بازد؟ شاید اگر بودم، می توانستم برخی مواقع کمک کنم و حالا هم که نیستم، بازیکنان جوانتر حضور دارند.

 

دیدگاه‌ها