کد خبر : 1560052 | 18 مهر 1397 ساعت 09:48 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل مشکلات مالی فدارسیون فوتبال

سفر ملی پوشان فوتسال به برزیل لغو شد

سفر تیم ملی فوتسال کشورمان به برزیل برای انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور لغو شد!

سفر ملی پوشان فوتسال به برزیل لغو شد

به گزارش "ورزش سه"، این دو بازی می توانست تجربه خوبی برای تیم ملی فوتسال کشورمان باشد که در بازی های آتی بین المللی کارنامه بهتری از خود به جا بگذارد اما اعلام شده این سفر به دلیل هزینه هایی که در پی داشت، لغو شده است.


تیم ملی برزیل برای انجام بازی های دوستانه از بیشتر کشورها پول می گیرد اما فدراسیون فوتبال این کشور در تعاملی که با فدراسیون فوتبال ایران داشت اعلام کرد پولی از ایرانی ها نخواهد گرفت و قرار بوده هزینه اسکان تیم ملی فوتسال کشورمان را هم تامین کند. در این بین تنها تهیه بلیط رفت و برگشت به کشور برزیل بر عهده فدراسیون فوتبال ایران بود که متاسفانه به دلیل مشکلات مالی در نهایت اعلام شد که این سفر انجام نخواهد شد.


کمیته فنی فدراسیون فوتبال و شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان برای انجام این سفر موافقت های لازم را انجام داده بودند و از سویی قرار بود در تعاملات صورت گرفته تیم ملی بزریل هم برای انجام دو بازی دوستانه فروردین ماه آینده سفری به تهران داشته باشد که این بخش از همکاری طرفین هم با توجه به عدم سفر ایران به چالش کشیده خواهد شد.


در حالی سفر تیم ملی فوتسال کشورمان به برزیل لغو شده است که این تیم عنوان قهرمانی آسیا را یدک می کشد و هم اکنون هم در جدول رده بندی فیفا تیم ششم جهان بشمار می رود.

دیدگاه‌ها