کد خبر : 1560070 | 18 مهر 1397 ساعت 10:48 | 44.3K بازدید | 1 دیدگاه

شطرنج بازان درخشیدند، والیبالیست ها فینالیست شدند

صعود ایران به پله سوم بازی های پاراآسیایی(جدول)

کاروان ایران در روز چهارم بازی های پاراآسیایی موفق شدند بالاخره ژاپن و ازبکستان را جا بگذارند.

به گزارش "ورزش سه"، در روز چهارم بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ کاروان ایران توانست با درخشش شطرنج بازان نابینا که ۳ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز کسب کردند، به رده سوم جدول مدالی این رقابت ها صعود کند.
چین که با اقتدار در صدر جدول مدال ها ایستاده و با کسب ۸۵ مدال طلا دست نیافتنی به حساب می آید. کره جنوبی با کسب ۲۸ طلا، ۲۲ نقره و ۱۶ برنز در رده دوم جدول مدال ها قرار دارد.


ایران که در ۳ روز گذشته در رده پنجم قرار داشت، امروز صعود چشمگیری داشته و توانسته با ۲۲ مدال طلا، ۱۸ نقره و ۲۱ برنز تاکنون در رده سوم بایستند.


ازبکستان با ۱۹ طلا پشت سر ایران قرار دارد و ژاپن هم که پایین تر از حد انتظار بوده، فعلا ۱۸ مدال طلا کسب کرده و در رده پنجم جای گرفته است.


امروز همچنین تیم ملی والیبال نشسته ایران با شکست ۳ بر صفر عراق توانست به دیدار نهایی راه پیدا کند. از سوی دیگر بسکتبالیست های با ویلچر هم با شکست عراقی ها صدرنشین شده و به نیمه نهایی رسیدند.


اتفاق دور از انتظار امروز شکست زهرا نعمتی در فینال ریکرو زنان بود. قهرمان ۲ دوره تیراندازی با کمان پارالمپیک با نتیجه 6 بر 4 مغلوب وون از چین شد تا به مدال نقره رضایت بدهد.


بازی های پاراآسیایی تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و ایران با وضعیتی که دارد، می تواند رده سوم را برای نخستین بار در طول تاریخ در اختیار خودش بگیرد.

 

1343879

دیدگاه‌ها