کد خبر : 1560232 | 18 مهر 1397 ساعت 18:03 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

قشقایی شیراز 0 مس کرمان 1 ؛

لیگ‌یک/ حسین‌خانی به داد مس رسید

تیم فوتبال مس کرمان با کسب پیروزی ارزشمند در دیدار بیرون از خانه مقابل تیم قشقایی به صدر جدول رسید ولی به دلیل تفاضل گل کمتر پس از گل گهر رتبه دوم را در اختیار گرفت.

لیگ‌یک/ حسین‌خانی به داد مس رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال قشقایی که روند بسیار خوبی در دیدارهای اخیر خود با ابراهیم طالبی داشته، امروز در هفته هفتم لیگ برتر میزبان شاگردان نادر دست نشان بود و هواداران این تیم امیدوار بودند که چهارمین پیروزی پیاپی آنها هم ثبت شود ولی اینبار مس کرمان حریف سرسختی بود و با گل سجاد حیدری در دقیقه 75 تیم قشقایی در خانه مغلوب شد.


نیمه اول دیدار دو تیم مثل الاکلنگی بود که بالا و پایین نمی رفت و برای افراد حاضر در ورزشگاه جذابیتی نداشت. این بازی در 45 دقیقه اول نتوانست چنگی به دل بزند و حساسیت بالای مسابقه بین دو تیم 10 امتیازی باعث شده بود هیچکدام از دو تیم ریسک نکنند.  مس سعی داشت با بازی مستقیم به خلق موقعیت روی دروازه حریف شیرازی اش بپردازد و قشقایی تلاش می‌کرد روی ضد حملات خطر ساز باشد،اما جواد عباسی شماره ده این تیم تقریبا تمام توپ هایی که به او رسید را از دست داد تا قشقایی در هر شش مسابقه ای که در لیگ یک بازی کرده با نتیجه صفر بر صفر نیمه اول را به اتمام برساند.

 

1344031

 

1344030


دو تیم در نیمه دوم تا دقیقه هفتاد و پنج همان بازی سرد و بی روح نیمه اول را دنبال کردند، اما مسی ها بالاخره روی یک ضربه بلند در ضد حمله توانستند توسط سجاد حیدری که به عنوان یار جایگزین وارد زمین شده بود، گل برتری را بزند. قشقایی در دقیقه نود می‌توانست روی ضربه سعیدی به تساوی برسد اما حسین خانی بازیکن با تجربه مس کرمان توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید تا نشان دهد همچنان می تواند کاپیتان خوبی برای تیمش باشد.

 

با این پیروزی مس 13 امتیازی شد و رتبه دوم را در اختیار گرفت و تیم قشقایی هم با 10 امتیاز در رتبه ششم جای گرفت.

دیدگاه‌ها