کد خبر : 1560260 | 18 مهر 1397 ساعت 19:15 | 64.9K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف بزرگ با فلورنتینو پرز!

گرت بیل و صلاح؛ دلایل جدایی زیدان از رئال مادرید!

اختلاف با مدیریت، دلیل اصلی جدایی غیرمنتظره زین الدین زیدان از رئال مادرید در تابستان امسال بود.

گرت بیل و صلاح؛ دلایل جدایی زیدان از رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند روز بعد از کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان با غلبه بر لیورپول، زین الدین زیدان در یک کنفرانس مطبوعاتی خبر از جدایی خود از رئال مادرید داد و هیچگاه دلایل اصلی این اتفاق غیرمنتظره فاش نشد. اما امروز نشریه ال پایس در گزارشی به ابعاد مختلف این ماجرا و اختلاف زیزو با فلورنتینو پرز پرداخت؛ دلیل اول این جدایی، اختلاف نظر در مورد گرت بیل بوده است.

 

1334667

 

پرز در ماه ژانویه به زیدان قول می دهد در پایان فصل گرت بیل را می فروشد اما درخشش ستاره ولزی در فینال لیگ قهرمانان باعث تغییر نظر رئیس باشگاه می شود و او مدعی می شود با فروش بازیکنی که مرد بازی های بزرگ است مخالفت خواهد کرد.

 

همچنین دیگر دلیل اختلاف طرفین، گزینه تقویت خط حمله بوده است. زیدان بر خلاف فلورنتینو پرز علاقه ای به انتقال نیمار به رئال مادرید نداشته و اولویت اول او محمد صلاح و بعد از آن گزینه هایی چون هری کین و ادن هازارد بوده است اما اینجا نیز پرز با وی مخالفت می کند تا در نهایت زیدان به این نتیجه برسد که جدایی بهترین راه حل است.

 

زیدان حس می کند تصمیماتش در باشگاه محترم شمرده نمی شود و بعد از فینال لیگ قهرمانان خبر جدایی اش را به پرز می دهد که او نیز چاره ای جز پذیرش آن ندارد.

 

1320834

دیدگاه‌ها