کد خبر : 1560310 | 19 مهر 1397 ساعت 01:21 | 86.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرخپوشان تاریخ ساز می‌شوند؟

قهرمانی در آسیا، مقدمه بازی پرسپولیس-رئال!

تیم پرسپولیس تهران در صورت کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا این شانس را دارد در جام باشگاه‌های جهان با رئال مادرید رو به رو شود.

قهرمانی در آسیا، مقدمه بازی پرسپولیس-رئال!

 

به گزارش “ورزش سه” قرار است جام باشگاه‌های جهان از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ دسامبر (۲۱ آبان تا اول دی) در دو شهر العین و‌ ابوظبی امارات برگزار شود. مسابقاتی که تا حالا چهار تیمش را شناخته و منتظر تکمیل شدن آن است. تا به الان حضور تیم‌های العین امارات (میزبان)، گوادالاخارای مکزیک (قهرمان کونکاکاف)، رئال مادرید ( قهرمان اروپا) و ولینگتون نیوزلند قطعی شده است و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، قهرمان لیبرتادورس و قهرمان آفریقا دیگر تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های جهان هستند.


اما طبق قرعه کشی انجام شده دو تیم العین امارات و ولینگتون نیوزلند اولین دیدار مسابقات را انجام می‌دهند و برنده این دیدار وارد مرحله یک چهارم شده و با قهرمان آفریقا بازی خواهد کرد. دو تیم دیگر مرحله یک چهارم گوادالاخارای مکزیک و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا هستند که برنده مسابقه اول در نیمه نهایی به دیدار قهرمان لیبرتادورس و برنده بازی دوم باز هم در نیمه نهایی رو در روی رئال مادرید قرار خواهد گرفت.

 

1344108

 


تیم پرسپولیس ایران در حال حاضر یکی از تیم‌های حاضر در نیمه نهایی آسیاست که شانس خوبی برای صعود به فینال و قهرمانی در این مسابقات را دارد. شاگردان برانکو در صورت کسب قهرمانی می‌توانند امیدوار باشند با صعود به جام باشگاه‌های آسیا و گذر از نماینده مکزیک، مسابقه‌ای رسمی و تاریخی با پرافتخارترین باشگاه اروپا برگزار کرده و این گونه در فوتبال ایران تاریخ سازی‌ کنند. 


قرمزپوشان پایتخت روز اول آبان دیدار برگشت خود با السد را برگزار کرده و در صورت کسب نتیجه لازم به فینال صعود کرده و با برنده دیدار کاشیما ژاپن و سوون سامسونگ کره جنوبی مصاف می‌دهند.

دیدگاه‌ها