کد خبر : 1560366 | 19 مهر 1397 ساعت 13:35 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت شرکت فولاد مبارکه از باشگاه ادامه خواهد داشت؛

تابش: کاهش بودجه در زمان ویسی شایعه بود

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید که تغییر ایجاد شده در راس شرکت فولاد مبارکه تغییری در چشم اندازهای باشگاه ایجاد نمی کند.

تابش: کاهش بودجه در زمان ویسی شایعه بود

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مورد تغییراتی که در راس مدیریت شرکت فولاد مبارکه ایجاد شده و اینکه این تغییرات چه تاثیری در آینده باشگاه خواهد داشت، در گفتگو با "ورزش سه" گفت: تغییراتی در کارخانه ایجاد شده ولی هیئت مدیره باشگاه هیچ تغییری نداشته. ضمن اینکه دکتر اسلامیان هم قبلا در بین اعضای هیئت مدیره بود که الان به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شده اند. دکتر اسلامیان و مابقی دوستان هم ورزش دوست هستند. باشگاه سال ها است که توسط شرکت فولاد مبارکه حمایت شده و کماکان هم حمایت می شود و بابت این موضوع خیلی نگرانی نداریم.


مدیرعامل سپاهان در پاسخ به این سوال که با آغاز کار بهرام سبحانی زمزمه های کاهش بودجه باشگاه شنیده شد و در زمان سرمربیگری ویسی این صحبت ها مطرح می شد، توضیح داد: این صحبت ها در زمان آقای ویسی در حد شایعات بود؛ بودجه باشگاه کم نشد و بحث جوانگرایی بود که پیش آمد.


وی در مورد اینکه از عظیمیان شناخت دارد و اینکه تاکنون با او صحبتی داشته، عنوان کرد: به تازگی معارفه انجام شده؛ آقای عظیمیان هم اصفهانی هستند و هم از مدیران کار کشته ولی هنوز صحبتی با ایشان نداشته ایم. به هر جهت توکل به خدا داریم و خوشحالیم که فرد بسیار مطمئنی در راس کار است. باشگاه سپاهان هم همیشه حمایت شده و از این پس هم همینگونه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها