کد خبر : 1560423 | 19 مهر 1397 ساعت 19:46 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی سه گله پرسپولیس با کاپیتانی علیپور

پرسپولیس امروز در دیداری دوستانه به مصاف منصور ساوه رفت و در نهایت با نتیجه سه بر دو به برتری دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ بیشتر نفرات تیمش را در روزهای تعطیلی لیگ در اختیار ندارد، امروز برنامه دیدار تدارکاتی برای شاگردانش در نظر گرفته بود و با ترکیبی جالب توجه و حضور نام‌هایی گمنام در این بازی توانست حریف را با سه گل شکست دهد و دو گل نیز دریافت کرد.


در این دیدار با توجه به غیبت نفرات سرشناس تیم، علی علیپور، آقای گل فصل گذشته پرسپولیس و مهاجم موفق این فصل تیم با بازوبند کاپیتانی بازی را شروع کرد.


 ترکیب ابتدایی تیم به این شکل به میدان رفته بود: بوژیدار رادووشوویچ، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، احسان علوان‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، آدام همتی، علی علیپور، مهدی شریفی، محمدامین اسدی و علیرضا زارع

 

1344211

 

1344214


در نیمه دوم برانکو ایوانکوویچ نفرات تیمش را با تغییر مواجه کرد و بازیکنان تیم امید و جوانان نیز که طی روزهای اخیر به تمرینات این تیم راه یافته بودند به میدان رفتند. در این نیمه پرسپولیس با این ترکیب به میدان رفت: مهدی عبدی،معین پورشعبان،محمد حسینی،عماد علیپور،سینا مهدوی،تارخ اقبال جو،سیامک نعمتی،گادوین منشا،محسن ربیع خواه و محمد انصاری

 

1344212


این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 2 و با گلزنی علی علیپور، معین پورشعبان و گادوین منشا به سود پرسپولیس به پایان رسید.


حاشیه‌ها:


سیدجلال حسینی با لباس شخصی در استادیوم شهید کاظمی حضور یافت و در این بازی تدارکاتی تیمش را همراهی نکرد و شاهد نمایش بازیکنان جوان سرخپوش بود.


اسماعیل هلالی، سرمربی تیم امید پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی حضور پیدا کرد و تماشاگر بازی شاگردان برانکو است. در بین بازیکنانی که امروز در ترکیب پرسپولیس به میدان رفتند نفرات تیم امید این تیم بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند.


حدود 600 هوادار با حضور در استادیوم شهید کاظمی از نزدیک شاهد این بازی بودند. در پایان بازی حضور پرتعداد آنها درون چمن باعث برهم خوردن نظم شد.


 برانکو ایوانکوویچ استقبال گرمی از نیمکت نشینان و کادرفنی حریف داشت و در پایان بازی نیز بازیکنان حریف به گرفتن عکس یادگاری با او پرداختند.

 

1344209


محسن ربیع خواه بعد از مدت‌ها دوری از تمرینات گروهی و بازی برای سرخپوشان در این بازی در دقایقی به میدان رفت. این بازیکن در هفته های پایانی فصل گذشته دچار آسیب دیدگی رباط شده بود و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

1344210

 

1344213

دیدگاه‌ها