کد خبر : 1560492 | 20 مهر 1397 ساعت 08:38 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

خسروی طلا گرفت، همتی نقره

پایان کار تکواندو با سه طلا و یک نقره

پرونده تیم شش نفره تکواندو ایران در سومین دوره بازیهای المپیک جوانان با سه طلا و یک نقره بسته شد.

پایان کار تکواندو با سه طلا و یک نقره

به گزارش ورزش سه رقابتهای تکواندو در این دوره از مسابقات با حضور ۱۰۰ تکواندوکار از ۵۶ کشور روز یکشنبه به میزبانی آرژانتین در بوینس آیرس آغاز شده بود که بامداد امروز با شناخت نفرات برتر به پایان رسید. 

 

در روز پایانی این مسابقات تکواندوکاران اوزان ۶۳+ کیلوگرم دختران و ۷۳+ کیلوگرم پسران برگزار به مصاف هم رفتند که حاصل تلاش دو نماینده ایران یک طلا و یک نقره بود. 

 

محمدعلی خسروی در وزن ۷۳+ کیلوگرم در گام نخست «نیک آگوستین» از اسلوونی را ۱۶ بر ۱۱ شکست داد و سپس ۱۹ بر ۱۶ «احمد عبدل رحیمزای» از افغانستان رفت را در راند طلایی از پیش رو برداشت. وی در مبارزه پایانی  با برتری ۲ بر یک مقابل «اِن لی» از چین تایپه سومین طلایی کاروان ایران را به خود اختصاص داد. 

 

کیمیا همتی نماینده ایران در وزن ۶۳+ کیلوگرم کار خود را با برتری ۱۸ بر ۹ برابر «شاریسا گاناوای» از انگلیس آغاز کرد و در ادامه «کریستینا آدبایو» از روسیه را پس از تساوی ۱۶ بر ۱۶ و در راند طلایی شکست داد و راهی فینال شد. وی در این مرحله با «زهرا ابوفراس» از  مراکش مبارزه کرد که این دیدار در راند طلایی با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ باخت و نقره گرفت.

 

بنابراین تیم تکواندو ایران با سه طلای اشکوریان، ولی نژاد، خسروی و یک نقره همتی به کار خود در این مسابقات پایان داد. اصغری و مومن نژاد نیز توفیقی در کسب مدال نداشتند. 

دیدگاه‌ها