کد خبر : 1560496 | 20 مهر 1397 ساعت 09:13 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد دشان از عملکرد شاگردانش مقابل ایسلند

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه تاکید کرد که او نگرانی از بابت تساوی تیمش مقابل ایسلند ندارد ولی به انتقاد از رویکرد شاگردانش پرداخت.

انتقاد دشان از عملکرد شاگردانش مقابل ایسلند

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه که در فرم همیشگی خود قرار نداشت،  به مصاف ایسلند رفت و در حالی که انتظار می‌رفت وایکینگ‌ها در این دیدار شکست بخورند، در هر دو نیمه توانستند گلزنی کنند تا 2-0 از حریف پیش بیفتند. با این حال فرانسه با گل به خودی دقیقه 86 ایولفسن و پنالتی ثانیه‌های پایانی امباپه توانست در این دیدار به برتری برسد. دشان که از نمایش شاگردانش به هیچ وجه راضی نبود، تاکید کرد که از بابت نتیجه نگران نیست.

 

 

1344273

 

 

او گفت:" شروع بدی در این بازی داشتیم و مشکلاتی در رویکرد ما وجود داشت. در خط حمله بیش از حد راحت بودیم و حریف بسیار سازمان یافته بود و خیلی خوب مقابل ما بازی کرد. ولی به محض اینکه ریتم مان را پیدا کردیم، مستحکم تر شدیم و هجومی، به حریف بیشتر ضربه زدیم و در مجموع من نگران نیستم. منطقی بود که به برخی بازیکنان بازی بدهیم، دو بازی برای این کار فرصت داشتیم."

 

دشان درباره  مصدومیت امباپه گفت:" روز چهارشنبه او از ناحیه عضلاتش کمی احساس درد کرد. حس خوبی نداشت. نمی‌خواستیم ریسکی کنیم و ریسکی هم نکردیم. پس از گرم کردن او خیلی بهتر بود و دردی نداشت.  توانست روی دروازه حریف خطرساز نیز شود. او سرعت و دقت را به تیم ما اضافه می‌کند و حس خوبی می‌دهد."

دیدگاه‌ها