کد خبر : 1560505 | 20 مهر 1397 ساعت 10:15 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

افکارعمومی آلمان بی‌تاب کسب نتیجه است اما...

امید لوو به ستاره‌های جوان برای بازسازی مانشافت

تیم ملی آلمان در وقفه‌ی بازی‌های ملی گذشته با هدایت یواخیم لوو توانست از فضای ناکامی جام جهانی تا اندازه‌ای فاصله بگیرد ولی در آستانه‌ی بازی‌های جدید مانشافت، سطح انتظار از این تیم برای کسب نتایج خوب روز به روز بالاتر می‌رود.

امید لوو به ستاره‌های جوان برای بازسازی مانشافت 

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال آلمان این روزها یک دوره‌ی تغییر و تحول را پشت سر می‌گذارد. روند بازسازی تیم ملی بعد از فاجعه‌ی جام جهانی روسیه بی‌وقفه ادامه دارد و یواخیم لو با استفاده از اقداماتی مثل استفاده از بازیکنان جدید، تغییر آرایش تیم و فعالیت‌های دیگر به دنبال پیدا کردن اکسیر جادویی‌ای است که زمانی برای موفقیت در عرصه‌ی بین‌المللی به آن دست یافته بود. 

 

لیگ ملتهای اروپا برای لوو اولین فرصت است تا نشان دهد که مسائل و مشکلات تیم ملی آلمان در جام جهانی را حل کرده. از کنار گذاشتن بازیکنان غیرموثری مثل سامی خدیرا گرفته تا اضافه کردن ستاره‌های جوانی مثل کای هاورتز، لوو در این مدت در تلاش بوده برای مانشافت به یک راه‌حل دست پیدا کند. در نتیجه آلمان در این مدت کمتر به نتایج بازی‌ها اهمیت داده و بیشتر روی عملکرد تیم و هماهنگی بین بازیکنان تیم ملی تمرکز کرده است. 

 

یکی از راه‌حلهای لوو برای رهایی از شر غروری که در روسیه بلای جان آلمان شده بود استفاده از استعدادهای جوان و تشنه‌ی موفقیت است. اما تنها دعوت از این جوانها به خودی خود کافی نیست و لوو نمی‌تواند به استفاده‌ی ابزاری و تزئینی از آنها دلخوش کند. یواخیم لوو باید به تدریج در بازی‌های واقعی به این ستاره‌های جوان و جاه‌طلب نقش‌های مهمتری واگذار کند. 

 

لوو که این روزها تعداد زیادی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد یا ترجیح می‌دهد برای جلوگیری از جدی شدن مصدومیت‌شان از آنها استفاده نکند در روزهای آینده با چالش مهمی روبرو است. بازیکنانی که لوو به این دلایل در اختیار نخواهد داشت مارکو رویس، کای هاورتز، لئون گورتزکا، ایلکای گوندوگان، آنتونیو رودیگر، کوین تراپ و نیلس پترسون هستند. ولی لوو حتی بدون وجود این بازیکنان باید از این فرصت برای حرکت در مسیر طراحی شده‌ی خود استفاده کند.

 

1344309

دیدگاه‌ها