کد خبر : 1560512 | 20 مهر 1397 ساعت 11:06 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

محرمی: بازی با تیم های بزرگتر به ما کمک می کرد

مدافع راست تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران استقبال خوبی از بازی تیم ملی ایران و بولیوی داشته باشند.

محرمی: بازی با تیم های بزرگتر به ما کمک می کرد

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی مدافع تیم ملی ایران در حاشیه تمرین صبح جمعه ملی پوشان گفت: چند روز است که در اردو هستیم و شرایط خوبی داریم. یک بازی خیلی مهم روز سه شنبه داریم که اولین بازی بعد از جام جهانی در ایران است و امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و از ایران حمایت کنند. زمان زیادی تا جام ملت ها نداریم و امیدوارم به بهترین شکل برای این مسابقات آماده شویم.

 

وی در پاسخ به این سوال که با وجود بازیکنان زیاد در پست خودت تا چه اندازه به حضور در جام ملت ها امیدوار هستی، خاطر نشان کرد: شرایط خوبی دارم اما کار سختی پیش رو دارم. دومین اردویی است که دعوت شدم و این افتخار نصیب من شده است. از کادرفنی تیم ملی تشکر می کنم که به من اعتماد کردند. هر فردی که حق او باشد و کادرفنی تیم ملی تصمیم بگیرد، در جام ملت ها به میدان می رود و مهم ترین موضوع موفقیت تیم ملی است.

 

محرمی در بخش پایانی خود در واکنش به این موضوع که تیم های رقیب ایران برابر برزیل و آرژانتین به میدان می روند اما ایران با بولیوی بازی می کند، بیان کرد: قطعا همینطور است و بازی های تدارکاتی خیلی مهم است. تیم های رقیب ما با تیم های بزرگ بازی می کنند اما شرایط برای ما مهیا نیست. بولیوی تیم بدی نیست اما بازی با تیم بزرگتر به ما بیشتر کمک می کرد.

دیدگاه‌ها