کد خبر : 1560521 | 20 مهر 1397 ساعت 11:50 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی سرنوشت ساز در انتظار اوسین بولت

اوسین بولت، اسطوره ورزش دو میدانی که اخیرا وارد دنیای فوتبال شده، امروز دومین بازی اش را برای تیمش انجام خواهد داد.

بازی سرنوشت ساز در انتظار اوسین بولت

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان کار بولت در ورزش دو میدانی، او به سراغ فوتبال امده و فعالیتش را در باشگاه سنترال کاست مارینرز آغاز کرده است. او به صورت آزمایشی در این باشگاه حضور دارد و در تمرینات آنها شرکت می‌کند و حتی در یک بازی دوستانه نیز دقایقی به میدان رفت.حال رسانه‌های استرالیا تایید کردند که بولت برای دیدار امشب تیمش مقابل مک آرتور ساوث وست یونایتد به میدان خواهد رفت.

 

1336046

 

 

بولت در این رابطه گفت:" بازی بزرگی خواهد بود. فکر می‌کنم نقش تعیین کننده ای در آینده من در این باشگاه و فوتبال داشته باشد."

 

این دیدار دوستانه مقابل تیم دسته دومی، برای اماده سازی مارینرز در شروع لیگ استرالیا خواهد بود و دیدار بسیار مهمی برای این تیم تلقی می‌شود.

 

 پس از حضور در ترکیب تیم در دیدار دوستانه در اواخر ماه آگوست، بولت امیدوار است که در این دیدار بتواند خوش بدرخشد و راه خود را در ورزش فوتبال پیدا کند. بولت درباره پیشرفتش در این مدت گفته:" همیشه گام‌های مثبتی برداشته ام و وقتی مربی ها از شرایط فیزیکی ام راضی باشند من را در ترکیب قرار می‌دهند.  می‌توانم بگویم که پیشرفت کرده ام ولی تا وقتی در یک بازی رسمی بازی نکنید، نمی‌فهمید در چه سطحی قرار دارید."

دیدگاه‌ها